Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
18 juli 2023

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van de poesjes

Trigger, Spotje, Sumi, Zatou en natuurlijk kleine Kiki

Veel leesplezier toegewenst met vooral lachwekkende, vrolijke momenten !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo ✞ , Sheva ✞ , Pepe ✞ , Shiye ✞ , Lieveke ✞ , Knoetje ✞

Onderwerp:

#katertje zatou’s avonturen 2019/ lekker gegeten, helemaal smerig! 18 juli 2019 17:34 #24969

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14620
_voetje He ..hallo Louisse, :welkom op ‘t nieuwe Poezenvrouwtje verhalen forum.
Leuk dat je er bent ...je bent de 1e die hier komt “piepen” om te zien of het al klaar is. En of ‘t klaar is..zo blij mee, heb weer helemaal ‘t plezier teruggevonden om verhaaltjes en belevenissen te plaatsen. Er moeten nog wat kleine dingetjes aangepast worden maar dan is het weer Up-to-date en kan het weer jaren mee!

Als je nog iets opvalt dat niet goed werkt wil je het mij dan even laten weten dan kan ik het communiceren met de nieuwe webmaster. Die is echt TOP!!
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Trigger, Spotje, Sumi, Zatou & kitten Kiki !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo † Sheva...
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse
Discussie gesloten.

#katertje zatou’s avonturen 2019/ lekker gegeten, helemaal smerig! 18 juli 2019 21:32 #24972

• louisse
  • louisse's Profielfoto
  • poezel
  • poezel
  • Ontvangen bedankjes 1943
Jeetje ik lees net mijn antwoord op Zatoutje.
Hoe gek kan je zijn hi hi. Wat een fouten allemaal . ja dat bedoel ik op de iPad, is alles veel groter dus makkelijker typen.
Haha sorry, morgen beter.
?? Ik hang de vlag even uit omdat het zo mooi wordt, de site
Doegieee
Louise
Groetjesss ...Louisse,

een pootje van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

#katertje zatou’s avonturen 2019/ lekker gegeten, helemaal smerig! 19 juli 2019 11:05 #24973

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : Jeetje ik lees net mijn antwoord op Zatoutje.
Hoe gek kan je zijn hi hi.
Wat een fouten allemaal, ja dat bedoel ik , op de iPad Is alles veel groter , dus makkelijker typen.
Haha sorry ,morgen beter.
?? Ik hang de vlag even uit omdat het zo mooi word, de site!
Doegieee
Louise

_voetje Hi Louisse, dat is helemaal niet erg joh, ik ga ‘t wel even aanpassen in jouw geplaatste (foute..stukje tekst). Ik weet toch dat je IPad opgestuurd is en je het op ‘t kleine onhandige schermpje van de iPhone moet doen. Ik typ nu met 10 vingers op een toetsenbord en dat maakt het een stuk makkelijker.
Daarbij is de weergave op de iPhone heeeeeel anders dan de weergave op de iPad strakjes. Daar zullen we mee moeten leven, ben ik bang voor. Ook ik moet daar enorm aan wennen. Het wordt in ieder geval op de telefoon niet meer zoals voorheen.

Maar de webmaster is ermee bezig om alles zoveel mogelijk terug te brengen zoals ‘t was. Wel is de beveiliging weer helemaal up-to-date gemaakt, dus alles is veilig ! Zie het slotje boven in je browserbalk. Ook fijn dat dit weer in orde is gemaakt.
Wel nu ik ga vlug even je stukje aanpassen en de kleine typ-foutjes eruit halen en corrigeren. Wel moet ik hier en daar een beetje gissen welk woord je had willen delen met ons maar dat moet je me dan maar vergeven!handje_mond

Discussie gesloten.

#katertje zatou’s avonturen 2019/ lekker knoeien met water 24 juli 2019 11:47 #25042

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

_happyrollin

Lekker spetteren en knoeien met water op zo’n hete dag....

paw Zatou: Dit is leuk, lekker spetteren...er drijven ook balletjes in...

paw Lieveke: Jaha..Zatou, dat zal nog niet meevallen want die drijven steeds weg van je poot...

_voetje Het leek me wel leuk om ze iets te geven als verkoeling en dus heb ik er wat bloemetjes en een paar balletjes in gedaan. Het zal nog een hele sport worden om die eruit te krijgen want zodra je die aantikt drijft’ie weg! Daar gaat Toutie nog een hele klus aan krijgen. Eens kijken hoe lang hij dit volhoudt. handje_mond

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.

#katertje zatou’s avonturen 2019/ in bad, wasbeurt voor Zatou 27 juli 2019 13:16 #25053

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Zatou in bad, wasbeurt voor Toutie....
tinypaw Zatou: Niet te geloven zeg...stopt ze me gewoon in bad. Lag ik te dommelen in de bloembak op mijn vaste stekkie...beland ik zo in de emmer met schuim. Het mag dan heet zijn maar op deze verkoeling had ik niet gerekend. Wat een tegenvaller. Gelukkig was ‘t ritueel kort en loop ik alweer rond, mijn pootjes, 1 voor 1 ombeurten uitschuddend te ontdoen van wat druipwater. Bah wat een ervaring weer. Zat ze ook nog te trekken aan de vacht tussen mijn teentjes van mijn voorpootjes omdat ik in iets zwart-kleverig spul had gezeten. Vrouwtje zei ...het lijkt wel teer of pek...hoe kom je daar nu weer aan. “ ik krijg ‘t er ook niet meer uit, het is helemaal hard geworden, even de schaar erbij Toutie”! Welja..de schaar er ook nog bij...zo kan’ie wel weer dacht ik nog. Maar goed ergens ben ik wel blij dat ik ervan ontdaan ben want ik had er zelf ook al de tanden in gezet bij een wasbeurt en er flink aan getrokken maar dat deed pijn en had totaal geen nut. Nu ben ik er wel vanaf...hoewel..ik zie er nu uit als een natte dweil, hoe zeggen de mensen dat ook alweer..ah, ja..als een verzopen kat!
Nu ga ik aandrogen en hopen dat ik niet onder de “blazer” hoef om mooi FLUFFY en pluizig te worden. Maar dat is voor latere zorg.

Afijn we hebben ‘t weer gehad voorlopig hoef ik niet meer, tenzij ik me niet gedraag en mezelf weer besmeur handje_mond

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Discussie gesloten.

#katertje zatou’s avonturen 2019/ in bad, wasbeurt voor Zatou 28 juli 2019 15:21 #25056

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Aan de lucht gedroogd...

paw Zatou:
Zag ik er gisteren nog als een verzopen kat uit met drijfnat haar, welnu hier neem ik even een kijkje bij de openstaande voordeur. Nieuwsgierig van aard als ik ben, even om ‘t hoekje piepen want ja...daar mogen wij niet komen ...aan de straatkant. Vrouwtje was het huis aan ‘t door laten tochten om de warmte van de afgelopen dagen die naar binnen is geslagen eruit te krijgen. Zo’n kans van een open voordeur die krijg je niet elke dag.

Zoals je ziet ben ik weer droog, geen pluizenbol zoals normaal ‘t geval is...vrouwtje heeft mij de waterblazer bespaard en ik mocht aan de lucht opdrogen omdat het zo heet was en ik toch geen kou’tje zou kunnen pakken. Normaal zou ze dit risico niet nemen maar eerlijk gezegd...onder ons ..ik denk dat ze het zelf ook te heet had om daar in de Cattery te gaan staan waterblazen. Ik ben er helemaal niet rouwig om..dat begrijp je natuurlijk wel. Ik vind ‘t prima zo, alleen straks even de borstel erdoor en dan kan ik weer lekker in de bloembak BLLL op de tuingrond gaan liggen. handje_mond (tot grote ergernis van mijn vrouwtje) Maar ja zo ben ik nu eenmaal ...ik ben Zatou en Toutie doet wat hij wil! Of ze het nu oké vind of niet..daar lig ik ‘t liefst en lekker koel.
zwaai Dag allemaal, groetjes van Zatou.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena