Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Ziwipeak, lekkernijen, rauw- versvlees, brokken, snoepjes

Onderwerp:

Vervanging voor Ziwipeak : gevriesdroogde voeding Pawfect 25 sept 2024 13:15 #28310

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 2077
De voeding is inmiddels aangekomen. Er zijn 3 varianten geit, kip en sardines en ik heb van elk 1 doos besteld.
Het hoofdbestanddel is vlees, er zitten ook wat groenten bij en zakjes om te voeding droog te houden, die moeten uiteraard verwijderd worden.

Is het een succes? Ja en nee.
Ja, want de poezels lusten het droog, het lijkt mij ook dat ze er door aangetrokken zijn, want ze waren er alledrie niet van weg te slaan terwijl ik ermee bezig was.

Nee, want op de verpakking staat 1 deel droog en 3 delen lauw water. DAT is een vergissing, vind ik. Het ziet er dan uit als braaksel, veel vocht met drijvende stukjes, het vlees zakt naar onder, de groentjes blijven bovendrijven.
Dat hebben de poezels laten staan. ’wij eten geen soep met gemalen balletjes’ was hun commentaar.

Ik ben uitgekomen op 1 deel droog en een HALF deel lauw water. Dan heeft het ongeveer de juiste consistentie.
Aura gaat er af en toe eens wat van proeven. Want ja, iets nieuws om te eten, daar zijn poezels gewoonlijk voorzichtig mee.

Wordt vervolgd, want ondanks mijn bedenkingen ben ik hoopvol gestemd.
Groetjes van Marleen en een

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

van Irina, Kareltje en Aura. Wodan* en Luna* zijn niet vergeten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Vervanging voor Ziwipeak : gevriesdroogde voeding Pawfect 27 sept 2024 16:28 #28312

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 2077
Mondjesmaat is het enige dat ik op dit ogenblik nog kan toevoegen aan het tempo waarmee de voeding aanvaard wordt.
Alleen Aura lust ze. Irina en Kareltje trekken er hun neus voor op.
Groetjes van Marleen en een

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

van Irina, Kareltje en Aura. Wodan* en Luna* zijn niet vergeten.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena