Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
28 nov 2023

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

belevenissen ondeugden en poezen-avonturen van
Trigger, Spotje, Sumi, Zatou en natuurlijk kitten Kiki

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Veel leesplezier toegewenst met vooral heel veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo †, Sheva †, Pepe †, Shiye † , Lieveke † , Knoetje †:

Ziwipeak, lekkernijen, rauw- versvlees, brokken, snoepjes
  • Pagina:
  • 1

Onderwerp:

Viyo, voedingssupplement voor katten 01 nov 2022 01:48 #27511

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 2023
De meeste katten vinden het lekker, ik geef het als ik denk dat ze gezondheidsgewljs wat onder stress staan. Als ze nieuw in huis zijn, na sterilisatie/castratie...
Het ondersteunt het immuunsysteem, volgens mijn DA bevat het allerlei enzymes.
Ook heb ik het aan Luna* gegeven, ze was toen ongeveer een jaar, ze was kort evoor gesteriliseerd en kreeg een luchtweginfectie. Er was ook een hittegolf.
De DA had antibioticapilletjes voorgeschreven, maar die sloegen niet aan. Vanwege de luchtweginfectie had Luna* ook een verstopte neus en wilde ze niet eten.
Al met al werd Luna* zieker. Met een spuit druppelde ik elk uur wat water in haar bekje.
Ik kon ook niet meer terecht bij mijn eigen DA, omdat die toen op vakantie was gegaan, ik ben toen naar een andere gegaan, omdat het zo niet verder kon. Ze bleek nog goed gehydrateerd, het water geven had toch iets uitgehaald. Ze kreeg ook een spuit antibiotica, wat eigenlijk een opluchting was, want pilletjes + Luna was een gevecht.
Ook kreeg ik toen een flesje Viyo mee, ik lengde telkens een kleine hoeveelheid aan met een beetje water en gaf het ook met een spuitje. Dat spuitje kon ik snel achterwege laten, want Luna* werd snel beter, ze likte het op uit haar kommetje.
Al bij al had Luna* geen al te beste gezondheid (ze was o.a. doof), de DA sprak van een sukkeltje. Maar dat was ze helemaal niet, ze vocht als een leeuwin tegen haar gezondheidsproblemen Ze kreeg dus wel op mindere dagen een zakje Viyo. Uitendelijk is ze 9 jaar geworden. Zij was ook de 6e en laatste birmaan, omdat ze allemaal te kort tot veel te kort geleefd hebben.
www.viyoimune.com/nl/cats
Groetjes van Marleen en een

van Irina, Kareltje en Aura. Wodan* en Luna* zijn niet vergeten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Viyo, voedingssupplement voor katten 01 nov 2022 07:33 #27512

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14312
Dankjewel voor deze bijdrage en je intrigerende verhaal over poesje Luna en ja.. ook ik vind dat sommige rassen veel te kort leven en soms nare kwalen en ziektes door moeten maken om hun leven abrubt af te breken. Ook ik maak het nu voor de 6e keer mee met een veel te jonge kater.. zo kort na poes Knoetje.

Het doet je zoveel verdriet!

Innde kliniek waar Sumi nu al een paar dagen onder behandeling is en verblijft hoorde ik voor t eerst over dit supplement voor katten. Eerst dacht ik dat ze het over yoghurt hadden wat ze Sumi gaven omdat hij moest aansterken… maar na kort gesprek met Marleen wist zij mij te vertellen waar het om ging.

Haar ervaring hiermee en het benoemen van de naam met enige uitleg bracht duidelijkheid. Zodoende heb ik haar gevraagd dit hiervte delen voor degene die behalve de blikjes RECOVERY ( ook met warm water wel aan te lengen) iets vloeibaarders willen toedienen.

Dankjewel 🙏 Marleen

Zo ziet t supplement eruit, de directe link staat in Marleen haar berichtje!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Trigger, Spotje, Sumi, Zatou & kitten Kiki !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo † Sheva...

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

• Pagina:
  • 1
Gemaakt door Kunena