Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
kater Trigger, koosnaam-je "loverboy" maar afgekort ook wel Triggy genoemd is een grote knuffelbeer.

Onderwerp:

Kater #Trigger (Triggy’s dagboekverhalen) 2024/ actiever door kruidenmix 29 jan 2024 14:21 #28105

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14622
Ja 👍 dankjewel 🙏 voor interessante informatieve filmpje 🎞️
Trigger, Spotje en Sumi krijgen al een combinatie van kruiden voor deze klachten.
Ik meng dan enkele en vermaal deze om ze dan aangelengd met klein beetje vocht met een spuitje dagelijks toe te dienen in de bek , om zeker te zijn van dat ze de juiste dosering dagelijks binnenkrijgen!

Sindsdien is Trigger te vinden in de grote binnen-klimpaal.
Hij waagt zich erin en soms ook hoger dan ik had verwacht.. schijnbaar voelt hij zich veilig genoeg om die uitdaging aan te gaan. Dit soms tot ongenoegen van Kiki die deze volledige klimpaal voor haarzelf had. Nu moet ze het doen met wat Trigger voor haar overlaat handje_mond

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Trigger, Spotje, Sumi, Zatou & kitten Kiki !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo † Sheva...

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Kater #Trigger (Triggy’s dagboekverhalen) 2024/ actiever door kruidenmix 26 feb 2024 19:22 #28179

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Ik ben ook van de partij vandaag…

Terwijl de kleintjes spelen…kijk ik Triggy toe…!

Wat doe je vrouwtje..? Ben je weer aan ‘t fotograferen? Nou zal ik dan maar even recht in de lens kijken …

Doe maar door hoor Toutie…vrouwtje heeft haar foto handje_mond Waarschijnlijk heeft ze er helemaal niets aan want ik ben heel moeilijk vast te leggen met mijn donkere vacht en ook nog eens mijn donker gekleurde ogen…dat lukt meestal alleen als ik buiten ben in het daglicht..!
Maar ach..ik gun vrouwtje die foto wel.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Kater #Trigger (Triggy’s dagboekverhalen) 2024/ Oh de zon is er vandaag… 23 mrt 2024 09:33 #28232

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Oh de zon is er vandaag…

:heartbeat: Hearts: :heartbeat:

Zodra de poesjes de eerste zonnestralen zagen installeerden ze zich op de kleine poezenpaaltjes voor het raam. Het is heerlijk om na een paar regenachtige wat gure dagen weer de warmte te kunnen voelen en ontspannend deze zaterdag te beginnen. Poezen weten wat goed voor ze is…eigenlijk zouden wij mensen daar meer naar moeten kijken en luisteren en dit voorbeeld volgen in plaats van ons allerlei andere taken op te leggen (die ook later gedaan kunnen worden). Maar ja..wie weet volgen wij na dit voorbeeld nu ook onze intuïtie .:toonmijnhar

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Kater #Trigger (Triggy’s dagboekverhalen) 2024/ actiever door kruidenmix 23 mrt 2024 09:48 #28233

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Trigger echt veel actiever door kruidenmix…

Hoe fijn te zien dat Triggy zo opgeknapt is na het dagelijks toedienen van de kruidenmix. Hij is veel actiever, eet beter, drinkt meer en ligt niet heel de dag alleen maar stil in een hoekje te slapen. Zodra hij de voerbakjes hoort komt hij uit zijn mandje of springt tegenwoordig zelfs van de bank af…(voorheen moest ik hem eraf tillen..) Zijn lopen gaat nog wat stram maar al een stuk beter. Hij komt ook weer bij mij zitten om mijn aandacht te vragen en met mijn duim net boven zijn neusje te wrijven (neus-brug waar dat deukje zit) Dit is iets waar hij uren van kan genieten en doodstil voor blijft zitten. Zodra ik te vroeg (naar zijn zin) stop met wrijven dan krijg ik “love-bites” om aan te tonen dat ik nog even door mag gaan!

Triggy doet het weer goed en wat mij opvalt is dat zijn vacht weer prachtig diep zwart van kleur is..minder klitten heeft en een zijn gezonde glans weer terug heeft. Zoals hij nu in de zon ligt is dat goed zichtbaar.
Ik druppel en zalf zijn ogen want die zijn nog wel wat ontstoken. Maar ook dat gaat stukken beter.
Zo blij dat Triggy nog in mijn midden is…:toonmijnhar

Soms is hij ondeugend en heeft hij iets opgelikt wat schijnbaar erg lekker was…handje_mond toen ik hem daarop aansprak kijk hij mij met zijn onschuldigste blik aan die hij heeft…zie dit nu toch ! Zo schattig met dat iets scheve koppie van hem..alsof hij zeggen wilde “ hoezo vrouwtje..ik heb niks gedaan..hoe kom je daar nu bij ?”
Het lekkers op het puntje van zijn neus verraadt zijn ondeugende actie handje_mond
Wat hou ik toch veel van jou Triggy!
De poesjes maken mijn dagen leuk en zorgen ervoor dat geen enkele dag hetzelfde is…
:toonmijnhar

Kater #Trigger (Triggy’s dagboekverhalen) 2024/ Help mij vrouwtje…!!! 08 juni 2024 14:41 #28277

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Help mij vrouwtje…!!!

Mijn bovenlip doet zo’n pijn…

Trigger kwam steeds bij mij.. alsof hij mij iets duidelijk wilde maken… dat was ook zo!
De derde keer dat hij om mijn aandacht vroeg zag ik pas dat hij een dikke bovenlip had.
Door met mijn vingers zijn vacht open te spreiden voelde ik een bultje wat een teek bleek te zijn. Inmiddels goed gevuld met bloed 🩸… arme Triggy!

Gelukkig had ik zo’n handig tekenhaakje en was hij snel van zijn kwelgeest verlost!

Gemaakt door Kunena