Tiamo’s tabletjes foute bestelling ...”dom vrouwtje”....

Oh wat dom ...vandaag moeten we even de kruidentabletjes onderbreken want ik heb een fout gemaakt. Gelukkig zag ik het net op tijd en nog voordat ik ‘t zakje heb geopend want dan kan ik ze niet meer terug sturen. Natuurlijk kwam het pas laat in de middag via de brievenpost en voordat ik gecommuniceerd had was het al te laat om eergisteren de bestelling opnieuw te plaatsen. Gisteren meteen het foutieve zakje met de
TWS (traag werkende schildklier) met een Track-&-trace retour gezonden. Ik krijg het bedrag op mijn rekening teruggestort zodra het in goede orde is ontvangen.
Maar wat nu veel vervelender is...ik heb Tiamo zijn tabletjes nog niet binnen. Deze zijn gisterochtend meteen verzonden maar nu werkt PTT post weer niet mee! Ook vandaag nog niets ontvangen..het zal dus morgen worden. Ik merk ‘t meteen aan Tiamo, hij is weer veel meer op de been, loopt klagelijk en onophoudelijk te miauwen, wil alsmaar eten..eten en nog eens eten..en komt steeds naar mij toe omdat hij zich rot voelt.
Zo jammer dat dit is gebeurd...volgende keer maar eerder bestellen en kleine foutjes incalculeren. Hopelijk komen de tabletjes morgen voor zijn
SWS (te snelwerkende schildklier) . Even doorbijten dus, mijn geduld wordt danig op de proef gesteld met een kater die onophoudelijk miauwt en waarvan de volumeknop naar mate het toedienen van de kruiden uitblijft , steeds frequenter en luider ten gehore gebracht gaat worden. Ook in de nacht hoor ik hem op de benedenverdieping rondstruinen en luidkeels zijn onrust uiten. Eigenlijk best wel zielig...mijn schuld, zo voelt het ook, ik voel me dan rot en zou er alles voor over hebben om hem zijn tabletjes te kunnen geven...maar ik heb ze niet!!!
Ik duim nu maar dat ze morgen toch echt bij de post zitten. En...de dosering zal weer hoger moeten zijn want we zijn weer even “terug bij af” na deze onderbreking. Het moet weer in zijn systeem komen en dus is het weer even aftasten. Ik denk dat ik maar weer met 4x daags 2 tabletjes tegelijk ga starten en dan weer zoeken naar hoe en wanneer we weer naar een normale dagelijkse dosering kunnen gaan.
Pfff. Heb ik weer en ik voel me er zo rot onder dat ik hem dit aandoe! Mijn manneke...sorry sorry sorry hoor!