Ik kan jou ruiken..jij ruikt naar...

Tiamo: he onze Toutie is weer thuis, kom maar snel uit dat mandje...waar ben jij deze hele dag naartoe geweest ?

Tiamo: Oh...mijn neusje doet ‘t weer en ik ruik..ik ruik snif-snif..oh ik ga vlug weg van hier want jij ruikt naar de dierenarts en daar wil ik helemaal niets van weten, snel in de benen en weg van dit mandje..je weet maar nooit!

Arme Toutie..zo blij om thuis te zijn maar zelfs onze opperkater wil weg van hem , ben je net thuis en dan krijg je hiermee te maken.
Wel fijn op te merken dat hij zijn reukzin weer terug heeft. Met tijd en wijle komt er nog een stortvloed aan afscheiding uit maar dat zal spoedig over zijn. Zo zie je maar ...een chronische nierziekte kan met de juiste behandeling best opgelost worden. Wel houdt ik hem nog zeker 1 maand op de FIT & STERK van ‘t merk TAP. Hij vind ‘t niet lekker maar het werkt als een tierelier. Ik zuig ‘t op in een spuitje zonder naald want je moet ‘t flesje eerst goed schudden en dan de substantie optrekken in ‘t spuitje..het is wat plakkerig maar de werking is onvoorstelbaar goed!!!
Inmiddels is dit flesje bijna leeg en moet ik een nieuwe bestellen. Eigenlijk kreeg Spotje dit toen ze zo slecht at...het bevorderd namelijk ook de eetlust en er zitten een heleboel vitamines in op natuurlijke basis. Ik kan het iedereen aanraden die een katje heeft dat niet in orde is.
Zeker bij de behandeling van chronische nierziekte is dit onmisbaar. Uiteraard had ik meerdere middeltjes die ik hiernaast inzette om Tiamo zijn ontstoken holtes weer vrij te krijgen. Dat is gelukt zoals je zelf kunt zien !
Zijn oogleden zijn ook weer normaal..de randjes an zijn wimpers leken wel opgeblazen banden ..zo dik en pijnlijk van de ontstoken holtes..hij zal ook zware hoofdpijnen gehad hebben die ondraaglijk moeten zijn geweest!
Daar is nu een eind aan gekomen, hij speelt weer en eet ook beter omdat hij ‘t kan proeven. Fijn voor hem..de schat, hij is zo lief ! (mijn oude botjes = koosnaampje van mijn oude kater.