SMULDIER zalm-kip-rund variant valt in de smaak bij kater Tiamo

Tiamo: Dit is zeker net zo lekker als de Barf-rolletjes vers vlees uit de diepvries. Vrouwtje mag voor mij wel vaker deze Zalm-kip-rund variant kopen. Ze neemt nu soms alleen de Kipvariant en dat vind ik jammer. Die schijnt 1,00 euro goedkoper te zijn maar deze is wel echt een feestmaal hoor. Gelukkig is hier de PLUSwinkel sinds gisteren een paar weken dicht voor verbouwing en kon ze alles voor de helft van de prijs inkopen.
Onze diepvriesla ligt nu vol met deze Zalm-kip-rund...dus dat gaat smullen worden de komende tijd. Ik weet wie er elke morgen vooraan staat bij het klaarmaken van onze maaltijd. En dan doet ze er ook nog zo lekker wat heet water overheen en roert het lekker door voor mij. Het eerst wat ik dan doe is het vleesnat waarvan de geur door het hete water zo lekker omhoog komt eruit drinken. Is ook goed voor mijn Struviet..zegt vrouwtje dan tegen mij! Daarna begin ik aan het vlees dat heel fijn gemalen is en ik zo kan oplikken...oh..ik kan niet wachten tot we vanavond onze 2e maal krijgen aangeboden. Dan moet ik er snel bij zijn want hier zijn ze er allemaal dol op! Hier was Trigger mij net voor..vanmorgen....maar ik heb me al snel aangesloten nu er nog ruimte was aan ‘t ontbijt.
De vacht schoonlikken is wel meer werk...ik smul er zo van dat mijn kin onder zit...maar dan heb ik wat te doen als ik met mijn gat boven op de verwarmde vensterbank lig uit te buiken.