Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Gisteren

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Is 't leven even zwaar...steek hier je kaarsje op...

Onderwerp: Voor kracht en hulp/kaarsje branden, doe 't hier.

kracht en droevig bericht/ ome Jan mijn lievelings oom 31 aug 2018 12:35 #23953

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13088

Droevig bericht

Kaarsje voor ome Jan mijn lievelings oom

Vandaag een kaarsje om mijn lievelings ome Jan in t licht te zetten. Ik ga onze wekelijkse telefoontjes die altijd zo vol opgewektheid en humor enorm missen. Het gaf kracht en maakte een lach los , in ons beiden. Ik keek er altijd naar uit! Ik ga dit missen ome Jan. Ik hoop dat Onze Lieve Heer u vlug tot zich roept. Papa wacht u vast op aan de poort van t licht. Voor hier een afscheid met tranen maar voor daar, een weerzien vol vreugde wat ik u ooo zo gun. Geen pijn meer en een einde aan t lijden, een goede reis toegewenst voor als t moment daar is...

Ik denk aan u en zal elke zondag in plaats van ons onderonsje via de telefoon de lijn naar “boven “ verbinden en een kaarsje aansteken.
:verliefd: Doet u papa de groetjes van mij?
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

kracht en droevig bericht/ ome Jan mijn lievelings oom 01 sept 2018 21:02 #23955

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

:kaarslich

_huilen: Vanmorgen om 04.30 uur telefoon dat ome Jan is heen gegaan. Verdriet en t gemis is groot. Morgen is t zondag .., geen telefoontjes meer, ik ga je ontzettend missen!
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse

kracht en droevig bericht/ ome Jan mijn lievelings oom 03 sept 2018 10:54 #23956

Gecondoleerd met dit verlies :kaarsjebran :kaarsjebran
Groetjesss ...Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen

kracht en droevig bericht/ ome Jan mijn lievelings oom 03 sept 2018 16:53 #23957

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1926
Innige deelneming en sterkte Petra.
Groetjes van Marleen en een van Abby en Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

kracht en droevig bericht/ ome Jan mijn lievelings oom 04 sept 2018 09:55 #23958

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
:bidden: Dank je wel, lief en geeft me een goed en warm gevoel. De dagen voelen zo leeg momenteel, ik probeer van de poezen te genieten en van gekke Knoetje en Toutie die zo nu en dan de clown uithangen. soms lijkt het erop dat ze dit expres doen maar dat is vast suggestie van mijn kant!
Zoals Knoetje die mijn aandacht trekt als ik doelloos de tuin in staar, zij begint dan ineens te springen naar een lang blad dat overhangt uit de bloembak.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Voor kracht en hulp/kaarsje branden, doe 't hier. 11 aug 2019 09:58 #25124

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Hulp gevraagd van “ boven” vandaag een kaarsje voor kracht en een oplossing voor t fotoprobleem hier op t forum. Alle hulp, inzichten en wijsheid is welkom. Sinds t forum op 5.1.x draait is er een probleem met fotoweergave.

We testen in een apart stukje maar hebben de oplossing nog niet gevonden, helaas gaat dit ten koste van t plezier en nieuwe verhaaltjes. Zodra t weer goed functioneert zal ik weer frequenter de poezen hun belevenissen neerschrijven met natuurlijk de foto’s zoals men van mij gewend is.

Het staat nog even op een laag pitje maar ik hoop dat ik hier spoedig een “dankkaars” mag aansteken!
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gemaakt door Kunena