Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...

Onderwerp: #poes Spotje’s 2019/ na Spotjes 2e operatie ...

#poes Spotje’s 2019/ Marleen: Herken je deze kartonnen rups nog ? 06 jan 2019 11:41 #24368

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 12938
Hallo Marleen, leuk te zien dat je het topic van Spotje hebt bezocht. Ik zie dat je haar nog steeds op de voet volgt. _question: Is het je opgevallen dat ik nu pas de door jou cadeau gedaan kartonnen krabrups in gebruik heb genomen. Jarenlang heeft hij nog in het plastic opgeborgen gelegen en nu komt hij goed van pas want Spotje wil met regelmaat haar nageltjes overal inzetten. Nu komt de kartonnen krab-rups goed van pas.
Zo zie je maar ..wie wat bewaard die heeft wat!

swing
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#poes Spotje’s 2019/ spotje slaapt weer bij vrouwtje ... 06 jan 2019 11:52 #24369

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
_happyrollin
Zo blij mee... Spotje slaapt bij vrouwtje !!

paw Spotje: Ja je ziet het goed...ik heb mijn plekje naast vrouwtje weer ingenomen. Ik weet ook dat ik haar hier heel blij mee maak en ze zo ziet dat ik stapjes aan het maken ben in genezing.

_voetje Heerlijk ... Spotje nestelde zich uit haar zelf naast mij. Ze heeft niet heel de nacht bij mij geslapen maar wel tot ik de slaap vatte. Daarna is ze weg gegaan. Ik merkte dat ze zich verplaatste naar het mandje op het nachtkastje aan de andere kant van ‘t bed. Geeft niet...dit is een begin en daar ben ik al heel erg dankbaar voor. Ze is een “ vechtertje” mijn Spotje en zolang zij wil doe ik alles wat in mijn macht ligt om haar daarin te ondersteunen. Met Oud en Nieuw jaar zijn we om 21.00 uur naar bed gegaan en samen hebben we het 12 uur zien worden en zijn we knuffelend en kroelend 2019 ingegaan. _sterretje Dit is het mooiste cadeau dat ik in lange tijd heb mogen ontvangen. Nu besef ik maar weer al te goed hoe onbetaalbaar gezondheid is en hoe :bidden: dankbaar je mag zijn voor ieder klein moment. _sterretje

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

#poes Spotje’s 2019/ spotje braakt soms haar eten uit... 06 jan 2019 12:02 #24370

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Spotje braakt soms haar eten uit...

paw He.. _Yuk!: ik moet braken!

_voetje Helaas is er nog een puntje van aandacht. De Prednison is gestopt maar nu is ook de eetlust verdwenen. Ze at zo goed en alles bleef erin dus dacht ik ..dat is gelukkig geen probleem. Maar nu blijkt dat ze geen trek heeft en maar moeilijk aan het eten te krijgen is. Vanalles proberen maar niet altijd een succes. Even dacht ik dat de blikjes speciaal kittenvoer misschien nu na al die tijd te zwaar voor haar is geworden om te verteren maar ook de andere voeding wil ze niet.
Blijdschap was er toen ze de kleine stukjes hart accepteerde maar in de avond met het naar bed gaan vond ik de maaginhoud op de overloop boven aan de trap.

Voor nu is het even zoeken naar wat ze verdragen kan en ook WIL eten!
:toonmijnhar Ik blijf mijn best voor haar doen... ze is een knokker en ik knok met haar mee!
paw Ze heeft ook zoveel behoefte aan gras eten..wat al een voorbode is van dat ze iets kwijt wil.
Hopelijk is het een haarbal :bidden:
Bijlagen:

#poes Spotje’s 2019/ spotje belt aan kamerdeur.. 06 jan 2019 13:32 #24375

Top dit bericht Spotje die weer eet.
:kaarslich :kaarslich gogo Spotje
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen

#poes Spotje’s 2019/ spotje belt aan kamerdeur.. 06 jan 2019 14:54 #24377

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : Top dit bericht Spotje die weer eet.
:kaarslich :kaarslich gogo Spotje

Ja maar dan moet ze wel stoppen met het daarna weer uitbraken. Want alles wat ze aangekomen was vliegt er nu weer af!
_huilen:
Bijlagen:

#poes Spotje’s 2019/ spotje belt aan kamerdeur.. 07 jan 2019 17:58 #24379

Ja dat is nou weer minder leuk he
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen

Gemaakt door Kunena