Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...

Onderwerp: #poes Spotje’s 2019/ na Spotjes 2e operatie ...

#poes Spotje’s 2019/ Spotjes 09 mei 2019 19:50 #24842

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 12938
neennee
Volgens mij is ze haar irritatie en frustratie aan t botvieren op Knoetje... ah die Knoet ze was helemaal confuus van t gebeuren en zat nog wat te snuiven en te niezen van de ferme tik die ze in ontvangst heeft moeten nemen. Ik zag t gebeuren, t kwam echt uit t niets. knoetje dacht ; oh leuk Spotje is beneden daar ga ik gezellig samen mee op de vensterbank zitten want dat is al zo lang geleden en toen gebeurde dit.

En die boze blik van Spotje toen ik er wat van zei dat dit niet lief is wat ze deed. Ze had echt haar wenkbrauwen gefronst en keek mij niet aan!
Nee ik ben heel gek met Spotje maar dit mag ze niet doen!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#poes Spotje’s 2019/ Spotjes contact met dierentolk... 10 mei 2019 10:36 #24844

Haha ja ik denk dat dit nog wel even gaat duren ,zij is niet meer gewend om af en toe een berisping te krijgen.

Nu moet ik het omdraaien en niet zeggen gogo spotje ,hihi maar nu gogo Petra.
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

#poes Spotje’s 2019/ Spotje 10 mei 2019 15:33 #24845

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

louisse schreef : Haha ja ik denk dat dit nog wel even gaat duren.

Nu moet ik het omdraaien en niet zeggen go-go spotje ,hihi maar nu go-go Petra.

:lachen: Ja Louisse, het is wat met onze poezels...’t zijn net kinderen he. Ook zij hebben ieder hun eigen karaktertrekken net als wij mensen is ieder poezenbeest uniek in zijn doen en laten. Zo ook Spotje. Ik weet dat ik haar verwent heb en veel te veel privileges gegeven. Maar ja, je wil als poezenvrouwtje alles in t werk stellen om zich zo goed mogelijk te voelen om te kunnen herstellen. Inmiddels heeft ze hier al dik een jaar van kunnen genieten en is het haar “gewoon” geworden. Spotje zal toch bij moeten draaien in haar DIVA-gedrag . Dat is nu verleden tijd en dit valt haar zwaar.

Gisteravond kuurde zij zich uit op Knoetje...maar vandaag heeft Knoetje haar terug gepakt. Ga maar lezen bij “Knoetjes topic (dagboek)”
Ik zag ‘t gebeuren en heb meteen wat foto’s geschoten.

zwaai KLIK hier om meteen doorgelinkt te worden naar Knoetjes topic waarin dit vervolg te lezen is
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

#poes Spotje’s 2019/ Spotjes meer beneden... 14 mei 2019 09:54 #24854

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

_voetje Spotje gaat weer meer mee naar beneden. Daar worden we vriendelijk begroet door de andere Persjes.

paw Oh hallo zijn jullie daar eindelijk...

paw kom binnen dan kunnen we naar de keuken...

paw want wij hebben honger na zo’n lange nacht.. onze buikjes knorren! ( we lopen alvast richting keuken om het nog maar eens duidelijk te maken wat nu de eerste prioriteit heeft) handje_mond

paw Spotje; ik zit zo goed in mijn vel dat ik ook weer zin heb om te spelen... dat is echt heel lang geleden ! Maar nu vind ik t weer leuk en ik zie dat vrouwtje heel blij word van dit signaal.

Gemaakt door Kunena