Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...

Onderwerp: #poes Spotje’s 2019/ na Spotjes 2e operatie ...

#poes Spotje’s 2019/ spotje wilde snoepje na wakker worden 08 jan 2019 13:17 #24380

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 12938
Spotje wilde meteen na wakker worden snoepjes uit mijn nachtkastlade...
Openen doet ze zelf wel even...

paw doe geen moeite vrouwtje.. ik pak ze zelf wel even, hier boven moet ik ergens mijn nagels erachter zetten en dan trekken!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

#poes Spotje’s 2019/ spotje zit even buiten... 09 jan 2019 15:20 #24388

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

:goodone:
Spotje zit even buiten ...

:heartbeat:
paw Oh..fijn even een frisse neus halen...’t is droog maar ‘t waait nog wel flink.

paw ‘t is wel heel koud, jammer dat ‘t zonnetje net weg is.. Brr de wind steekt weer op!

_voetje Ik hou Spotje even in de gaten want het is best koud zeker nu het beetje zon dat er even was weer verdwenen is. De wind steekt weer wat meer op en dus moet ik zodra ze binnen wil wel meteen de deur voor haar open doen. Ben al blij dat ze vaker en wat langer beneden is. Ze had wat fijn gesneden hartjes gegeten maar helaas kwamen die er ook weer uit. Misschien moet haar lijfje nog meer wennen aan het verse vlees en dus geef ik haar straks nog wat blikvoer. Zolang ze maar eet is het goed...ook al is dat blikvoer of wat brokjes.
:verliefd:

paw Ik ga toch weer lekker naar mijn eigen plekje..boven in Spotjes domein.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#poes Spotje’s 2019/ spotje onrustige nacht gehad... 10 jan 2019 09:07 #24396

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Spotje heeft een onrustige nacht gehad...

_voetje Of het nu door de kou kwam want op de slaapkamer is de verwarming niet aan en staat ‘t raam altijd op een heel klein spleetje. Ze werd wakker deze nacht en miauwde...ik riep haar bij me want ze lag in haar mandje aan de andere kant van ‘t bed bij ‘t raam. Spotje kwam meteen en kroop achter mijn rug lekker diep in ‘t dikke donzen dekbed. Daar is ze in slaap gevallen tot vanmorgen 04.00 uur. Toen ging ze aan ‘t spoken en dus weer naar me toe geroepen. Even gekroeld samen hebben we liggen dommelen maar ze bleef wat onrustig. Geslapen hebben we niet echt meer . Dan maar vroeg eruit deze ochtend en haar wat te eten gegeven. Ze is kort mee naar beneden geweest waar ze even in de “ kattenkopmand” voor ‘t kleine raam heeft gelegen. Na kortstondig bezoek aan ‘t poezenterras dat nog geheel bevroren was koos ze ervoor naar boven te gaan. Daar heeft ze net nog even lopen miauwen maar nu is het stil.
_voetje Vandaag ga ik eens kijken of ik iets kan geven om een eventuele haarbal die in de weg zit te helpen om eruit te krijgen. Ze is natuurlijk al die maanden niet geborsteld en de laatste tijd is ze haar vacht weer aan ‘t verzorgen. De laatste tijd wil ze best vaak naar de graspol om daar van te eten en dat is een teken dat Spotje iets in de weg zit dat ze uit wil braken. Ik borstel haar al wel weer maar wilde de klitjes die er zijn ontstaan niet meteen allemaal tegelijk eruit halen. Ze vind dit verschrikkelijk en dus wilde ik haar er niet teveel mee plagen maar denk er toch over dit nu wel even door te zetten. Zou zomaar kunnen dat ze teveel haar binnen heeft gekregen. Ik heb nog Laxatract en zal daar eens wat van geven misschien dat het oplucht.
Als het er met braken niet uit wil komen dan maar via de normale weg met wat hulp misschien?

#poes Spotje’s 2019/ goede nacht gehad- nu nog juiste voeding... 11 jan 2019 10:08 #24400

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Spotje heeft een goede nacht gehad... nu nog de juiste voeding zien te vinden voor haar wat ze lekker vind en kan binnen houden!

Natvoeding voor Katten

Naturo natuurlijke kattenvoer is gemaakt met alleen de beste natuurlijke ingrediënten van hoge kwaliteit, aangevuld met essentiële vitaminen, mineralen en oliën. Er worden geen toegevoegde kleuren, aroma's of bewaarmiddelen gebruikt.
_voetje We gaan het eens proberen met deze 2 in het verleden bijzonder favoriete vis-smaken van Spotje. Het komt ‘t dichtst bij vers vlees en is hoogwaardig in voedingstoffen en mineralen alles op natuurlijke basis.
:verliefd: We gaan ervoor...alles voor Spotje!

#poes Spotje’s 2019/ goede nacht gehad- nu nog juiste voeding... 11 jan 2019 15:00 #24401

Gelukkig weer even beter.
Brrr jij durft snachts het raam open deze tijd van het jaar.
Wel is spotje door dit alles ook wel afgevallen denk ik zo
En dan heeft zij het misschien ook eerder koud ,en dan kan ze ook niet goed slapen misschien.
Maar dat is maar een gedachte van mij hoor.
Nou nu even uitzoeken wat ze lekker vind hoop dat dat je snel gaat lukken
Dan kan ze weer even aansterken.
Groetjesss
Louise
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen

#poes Spotje’s 2019/ goede nacht gehad- nu nog juiste voeding... 12 jan 2019 14:24 #24402

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Klopt helemaal, ze was heel erg afgevallen en heeft het snel koud. Ligt ook heel de dag op warme en extra verwarmde plekjes zoals boven de rooster van verwarming zelf. Ze kwam in de nacht ook heel slim achter mij liggen, ver weg van ‘t raam op kierstand. Diep weggedoken in ‘t dikke donzen dekbed is ze toen bij me gekropen. Ze kan ook op de badkamer in het kartonnen ronde mandje van ZOOplus liggen ...dat staat naast de radiator alleen is die denk ik in de nacht niet aan omdat het beneden op temperatuur blijft door de isolatie van de woning. Een ander plakje is op het kleine kamertje waar ze ook een eigen plekje heeft waar ze beschut ligt en op een heel lekker zacht kussen dat haar warmte reflecteert. Maar die nacht koos ze voor mijn brede rug handje_mond om achter te kruipen (grapje).
Bijlagen:

Gemaakt door Kunena