wakker worden feestneus, tijd voor ons ochtendritueel
zoals iedere ochtend een extra secure, was-scrub- schoonheidsbehandeling van vrouwtjes
gelaat en haren

Spotje;
iedere ochtend zodra ik zie dat ze d'r aan het ontwaken is spring ik overeind en start een grondige wasbeurt , met lekker veel schoon, vers aangemaakt speeksel. Ik neem mijn werk immers serieus en ga tongbreedte na tongbreedte systematisch het gezicht af. Of ze mijn extra natte wasbeurt , waarbij het er soms ruw aan toegaat nu fijn vind of niet, ...hygiene staat voorop !... Zo heeft mijn mama het mij geleerd en dus ruik ik altijd fris en schoon. Dat moet immers want ik slaap altijd aan vrouwtjes hoofdeind. Stel je voor zeg dat ik me zou moeten schamen , nee ...dat kan echt niet!
Daarom stuur ik Lieveke en Knoetje ook altijd van het bed, dit is mijn domein, ik beslis hier!!!
Omdat het vandaag vrouwtjes naamdag is heb ik d'r maar een extra scrubbeurt gegeven, iets te hard misschien want 't ging tot rode plekjes aan toe, ach ...een beetje creme erop , dat trekt wel weer bij, maar schoon is ze en daar gaat t om toch.
Ik zorg goed voor mijn vrouwtje, dat is immers mijn taak.
Gefeliciteerd lief vrouwtje en dat we samen nog heel veel jaren, gezond wakker mogen worden
Liefs van jouw ...Spotje