Tikkertje op de trap, Sheva en Knoetje stommelen op en af....
Even aan het werk achter de laptop, de poezen hebben net gegeten en de keuken is gedweild. Met een heerlijk warme kop koffie zit ik achter de laptop om in alle rust even mijn mail te lezen en het poezenforum te bezoeken.
Ja, mooi niet dat had je gedacht ... ineens hoor ik gestommel op de trap in de gang. Vlot gaan de poezenpootjes op de houten ondergrond. De bekleding dempt nog enigszins het geluid. Zoveel plezier op de vroege ochtend en wat een energie. Onder luid gemiauw rennen ze achter elkaar aan..op en neer , van boven naar beneden en terug. In de badkamer ligt de badmat tot tegen de kastwand aan. De poezenpoten vliegen in de bocht onderuit en met luid kabaal beland ook een van de twee hard onderuit glijdend tegen de wc-borstelstandaard aan. Met luid geraas klettert dit op de plavuizen. Het tweetal raast tussen mijn benen door naar beneden de veiligheid van de woonkamer in. Ik kan aan het opruimen !

Sheva: vlug de kamer in en doen alsof er niets aan de hand is...
Tja..dat heb je met poezen die steeds beter in hun vel komen te zitten...het zijn net kinderen, als je denkt even een moment voor jezelf te pakken dan zijn er van de 9 altijd wel twee die de boel op de kop zetten. Ach..als ze maar plezier hebben. Ik zie dit liever dan dat ze niets ondernemen en zich niet lekker voelen. Dit geeft aan dat ook Sheva haar darmen weer op orde komen...zou dit toch stiekem het werk zijn van de Oregano in combinatie met de ZiwiPeak en het IJslands-zeewierpoeder?

de ondeugd straalt van Knoetjes poezensnoet af...
Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.