Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
05 dec 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Knoetje, Shiye , Sumi en natuurlijk kleine Zatou

Veel leesplezier toegewenst met vooral veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Namens ‘t Poezenvrouwtje.

Onderwerp:

#poes Sheva 2020 / onrustige nacht...Sheva heeft pijnklachten ! 05 dec 2020 13:48 #26491

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13807

Sheva’s pijnklachten lijken verholpen....

paw Enkele weken geleden lag ik alleen maar heel stilletjes in mijn mand. In de keuken waar deze staat, daar is ‘t rustig en komt bijna niemand. Ik lig daar dan ook het liefst..althans ik lag daar dan ook het liefst. Vrouwtje kreeg gelukkig in de gaten dat er iets mis was met mij. Ik kreeg de Chinese dierenkruiden voor mijn blaas en nieren en ...ik kreeg kort wat pijnstilling. Welnu dit heeft geholpen...ik ben weer actief en sneak zo nu en dan zelfs mee naar boven toe. Ik wilde altijd al eens zien wat daar nu te beleven valt...zo doende ben ik op een avond mee naar boven geglipt. Spannend als ‘t was heb ik mij verstopt en kwam ik pas tevoorschijn toen vrouwtje in bed lag. Ze leek verrast en begroette mij liefdevol...wel sprak zij mij toe...”oh..Sheva...ben jij boven?” Maar ik mocht boven blijven slapen samen de de andere 4 Persjes. Leuk hoor..ik weet nu wel waarom zij zo graag hier de nacht doorbrengen.

paw Verstopt achter de slaapkamerdeur tot ‘t licht uit ging....vrouwtje in bed lag!

paw Natuurlijk heb ik alles eens grondig geïnspecteerd, alles afgelopen en besnuffeld...ook in de badkamer waar de LR een heel eigen plekje heeft en ze ook hun eigen voer en drinkbakje hebben staan...wat een extra luxe allemaal! Bij vrouwtje op bed slapen durfde ik niet...wist niet hoe ze daarop zou reageren en ik wilde Knoetje en Spotje die daar hun vaste plekje hebben niet irriteren ...dus heb ik op de badkamer geslapen...heerlijk op ‘t hoogpolige wc-matje. Dicht bij de verwarming. Ik heb dan ook prima geslapen en als ‘t me lukt...nou dan is dit voor herhaling vatbaar kan ik je vertellen.

paw geslapen op ‘t wc-matje dicht bij de verwarming, bleek prima slaapplekje...

paw Zometeen ga ik beneden mijn belevenissen delen met de andere huisgenootjes. Die willen ook graag weten wat zich afspeelt op de bovenverdieping. Want zeg nu zelf...wie wil er nu niet gebruik maken van zoveel privileges! Maar ja...vrouwtje bepaalt wie er boven mag slapen, ik heb er even van mogen proeven maar ook ik moet gewoon weer beneden slapen de komende nacht. Maar ...leuk was ‘t wel !_happyrollin
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

#poes Sheva 2020 / kerstontbijt..Sheva laat t zich smaken 25 dec 2020 05:45 #26558

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

kerstontbijt..Sheva laat t zich smaken

paw Sheva; Goede morgen allemaal op deze 1e kerstochtend, ik ben al vroeg op en laat t me goed smaken.

paw Heerlijk ontbijtje staat er op t menu ... hmmmm ruik eens ... vis en lekker dat ‘t is ! Wat een verwennerij. Van mij mag t altijd kerst zijn... dit is nou genieten!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#poes Sheva 2021 / poesje Sheva is weer ziek 09 jan 2021 18:59 #26578

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

poesje Sheva is weer ziek...

_voetje Mijn allerliefste Sheva is al een paar dagen ziek ( braakt nu ook en diarree), even leek ze op te knappen maar nu is ze to h weer niet in orde. Ik ben nu gestart met de Chinese kruidentabletjes, hopelijk krijg ik haar daarmee weer op de been. Voor nu is het even doorzetten en veel 🙏 schietgebedjes doen.

Aan mijn inzet, volhardingsvermogen en creatieve mogelijkheden zal t niet liggen...Ik doe alles voor mijn lieverdjes.

paw Sheva; ik lig veel in mijn stoeltje dat een beetje achteraf in de keuken staat waar t wat rustiger is! Ik slaap 💤 heel veel , zo door de dag! Vrouwtje komt zo’n 3 x op de dag met een spuitje waar wat speciale Multivitamines in zitten en nog wat speciale kruiden om snel aan te sterken en weer wat op krachten te komen. Dit best wel lekker smakende goedje van een speciaal merk lijkt aan te slaan🙏 maar vrouwtje wil nog niet te snel juichen heeft ze gezegd... ze wil het eerst zeker weten en een Sheva zien die niet zo mottig in d’r vacht zit en eerst maar eens wat in gewicht aankomt. Ze zegt dat ik nu ook veel te veel lig te slapen 😴... vrouwtje ziet mij graag wat actiever en dat ik weer deel uit maak van de groep.

#poes Sheva 2021 / poesje Sheva nog steeds ziek.../ wat doe je nu!!!! 18 jan 2021 11:19 #26590

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

poesje Sheva nog steeds ziek.../
:woohoo: :woohoo: :woohoo:
Maar Sheva toch, wat doe je nu!!!!

_voetje Jeetje...ben zo geschrokken gisteravond. Na maaltijd opwarmen in de magnetron laat ik hem altijd even half openstaan zodat de warmte kan ontsnappen voordat ik het deurtje weer sluit. Even later loop ik de keuken weer in om mijn bord en bestek af te wassen. Tevens wilde ik bij het drogen van ‘t aanrecht in een snelle beweging het deurtje sluiten doch meteen viel mij op dat het wel erg donker was in de Magnetron-oven...uh..dacht ik nog...de binnenzijde is toch wit????

Let op ‘t gele pijltje...en kijk eens goed...is dat poes Sheva?!?
De volgende foto geeft duidelijkheid....

neennee

_voetje Ik ben hier zoooo van geschrokken ....jeetje zeg...ze is er natuurlijk ingekropen omdat het daar zou lekker warm was. Moet er niet aan denken dat je uit automatisme het deurtje sluit. Brrrr...alleen de gedachte al doet me griezelen.

Ik heb Sheva liefdevol verzocht om eruit te komen en dat deed ze dan ook meteen, kort daarna de verwarming hoger gezet en haar een lekker warm plekje laten zoeken elders in huis. Een veilig plekje voor poes Sheva

#poes Sheva 2021 / poesje Sheva nog ziek...ik mag boven slapen ! 21 jan 2021 08:51 #26617

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

poesje Sheva nog ziek...ik mag boven slapen !

paw Sheva: Ik mag boven slapen van vrouwtje.. de andere poesjes moesten er wel even aan wennen..helemaal mee eens, waren ze het niet maar eenmaal boven zei vrouwtje dat nu ik ziek ben hier ook mag overnachten. Ik vind het fijn om hier te mogen slapen. Ik gedraag me dan ook voorbeeldig en zoek een beschut en warm plekje. Ik lig graag warm. zo fijn dit. De ene dag gaat ‘t wat beter dan de andere, ik slaap heel erg veel en lig graag afgezonderd.

paw Hier lig ik op de overloop te wachten tot we naar beneden gaan.

#poes Sheva 2021 / poesje Sheva aan beterende hand... 24 feb 2021 13:52 #26680

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Poesje Sheva aan de beterende hand... weer actiever!

paw Dat is genieten....

paw net gegeten en het heeft mij goed gesmaakt, mijn eetlust is terug en ik ben nu toe aan een wasbeurt...

paw langzamerhand knap ik op en kom ik ook weer buiten...dat is lang geleden! Frisse lucht en weer eens bovenin de klimpaal doen mij goed. Ik kan weer genieten...

paw Nu heb ik ‘t beste plekje voor vandaag gevonden..hier blijf ik voorlopig heerlijk liggen, de wind schommelt mij lichtjes heen en weer, tijd voor mijn middagdutje...

_voetje Sheva lijkt duidelijk op te knappen, ik hoor haar ook niet meer van die schreeuwende kreten slagen, alsof ze opeens een pijnscheut heeft of zo... Dit baarde mij zorgen ..ben haar de Chinese kruiden gaan geven en dat heeft even geduurd maar nu lijkt er een doorbraak te zijn. Ze is actiever in huis, ligt niet meer heel de dag weggekropen en te slapen maar komt ook weer voor ‘t raam zitten en bij mij buurten om gedag te zeggen of wat aandacht. Ze wacht ook in de ochtend bij de andere Persjes op haar eten...de lekkere trek is weer terug en dat is een goed teken. Dat ze nu buiten zit in ‘t zonnetje..en hoog in de klimpaal ..dat is zeer zeker een vooruitgang!
Ben er blij mee!
Go-go Sheva...ga ervoor!

Gemaakt door Kunena