Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
13 aug 2019
"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Werkzaamheden aan ‘t verhalenforum
Lieve lezers,

Momenteel zijn er wat problemen met de fotoweergave op ‘t forum. We zijn er hard mee bezig en vragen om begrip en geduld.
De Persjes hebben even vrij-af, geen nieuwe verhaaltjes en/of foto-momenten. Ze hebben een korte vakantie, zullen we maar zeggen.

Blijf ons vooral bezoeken, ook nu het even wat minder gaat!
De verhaaltjes blijven gewoon leesbaar...

Recente, maar vooral vrolijke-leuke mediaberichten over poezels

Onderwerp: #poezenkrant / Rouwen om huisdier niet langer een taboe

#poezenkrant paard Jenny wandelt alleen door stad... 13 mrt 2019 12:58 #24605

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 12861
swing

Paard Jenny (witte Arabier)
wandelt elke ochtend in d’r uppie haar vaste rondje en is bekend bij de bewoners...

_voetje Bekijk dit filmpje... je zal verbaast zijn over dit prachtige paard. Echt de moeite waard om even voor te gaan zitten.
:heartbeat:

Terwijl Jenny’s baasje de stal schoon maakt voor de komende nacht en haar terugkeer gaat Jenny erop uit en loopt haar vaste rondje. Iedereen kent haar en de mensen zijn haar gewoon! Bij terugkomst wacht haar vers water en hooi en een hoef-pedicure. Het vaste ritueel van elke dag.

_sterretje Jenny heeft een kaartje aan haar halster want soms bellen bezorgde mensen de politie waar zij inmiddels een bekende is!

_sterretje Jenny maakt er een gezellig uitje van en houdt van mensen begroeten tijdens haar wandeling!

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#poezenkrant / hond Ping-Pong red levend begraven baby 18 mei 2019 12:44 #24871

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
:goodone:

_voetje Hond Ping-Pong is gehandicapt maar red wel een pasgeboren baby van de verstikkingsdood. Terecht is Ping-Pong nu de held van t dorp waar hij woont. Door een auto aangereden kan hij maar 3 poten goed gebruiken, de vierde is niet meer bruikbaar en hangt er slap bij. Ondanks dat wist hij de pasgeborene op te sporen en heeft het leven van de kleine gered door t samen met zijn baasje uit te graven onder t zand.

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

#poezenkrant / Rouwen om huisdier niet langer een taboe 14 juni 2019 15:32 #24948

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

inwolken

#poezenkrant / Rouwen om huisdier niet langer een taboe 14 juni 2019 15:37 #24949

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
:goodone:

Een laatste “aai” .
He.. he.. dat zou eens tijd worden. Dieren kunnen mensen letterlijk op de been houden en veel aanspraak geven bij eenzaamheid. Het kan een reden zijn om je bed uit te komen en even buiten te zijn. _vingertjeso

#poezenkrant / Rouwen om huisdier niet langer een taboe 20 juni 2019 17:44 #24956

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Wat een ellende met Mijn Domein

Sorry, sorry, sorry, het spijt mij zo dat we nu al een week uit de lucht zijn geweest. Ik heb een webmaster in moeten huren om het forum dat dagen uit de lucht is geweest weer online te krijgen. Zoveel tijd in gaan zitten om te tweeten en uiteindelijk bleek dat SSL ceritificaten niet meer automatisch verlengd waren en opnieuw moesten worden aangevraagd. Kosten moeten maken voor betaalde template die opnieuw aangekocht moest worden. Op de Iphone werkt het forum nog steeds niet goed, weergave is niet goed, kleuren zijn niet goed, Header is verdwenen. Alom...een heleboel ellende en dat terwijl mij tot 2x toe was belooft dat het nu opgelost zou zijn. Welnu het is nog niet helemaal goed want ook de poesjes die normaal op de plaats voor de categorie van de topics staan en “rood “ kleuren als er een nieuw bericht is geplaatst zijn ook verdwenen lijkt het wel. Ook de smiley’s en andere poppetjes zijn weg.

Tja ik ga de kosten wel verhalen en omdat dit nu met vorig jaar samen al de derde keer is dat het uit de lucht is en dat ik er nu zoveel kosten en gedoe mee heb gehad buiten mezelf om...denk ik er hard over om het forum te verplaatsen naar een andere stabielere Server. Dit ben ik zat!!
De vele excuses van de heren bij Mijn Domein ...daar heb ik inmiddels een zolder van vol liggen maar helpen mij niet echt! Ik heb zelf actie moeten nemen en iemand aan het werk moeten zetten. Maar voor nu...jullie kunnen weer gaan lezen zodra ik dit helemaal in orde heb.
Ik ga nog aan de slag met de telefoon want veel bezoekers kijken net als ikzelf vaak doe op de iPhone . Dat is echt nog niet oké. Ook moet hier de Lay-out nog aangepast worden die is niet scherm-breed.

Ook moet ik wennen aan ‘t downloaden van de foto’s ...dat is anders maar wel te doen, gewoon op Bijlagen met het paperclips plaatje drukken en dan op je fotoalbum van je iPad, pc of telefoon.

Nou succes!

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gemaakt door Kunena