Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...
Poes Pepé, mijn " gabbertje" ze wil 't liefst hele dagen met je knuffelen.

Onderwerp: #Poes Pepé 2018/

#Poes Pepé 2018/ helemaal de oude... 28 jan 2018 14:39 #23159

Gelukkig dat ze toch nog zo opgeknapt is he het is een doorzettertje dus verdient het om nog lang bij jouw te wezen.
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

#Poes Pepé 2018/ in d’t nopjes.... 14 feb 2018 12:33 #23231

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 12938

Poes Pepe is weer helemaal in d’r nopjes...

paw Ziwipeak gegeten..oh wat was ‘t lekker...nu een flinke wasbeurt en dan...

paw even buurten bij ‘t vrouwtje na de maaltijd..knuffeltjes halen!

paw na de knuffeltjes, door naar ‘t zonnetje, mijn vaste ritueel iedere morgen

paw Wat fantastisch, lekker languit en zometeen slapen en genieten van ‘t februari-zonnetje

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

#Poes Pepé 2018/ Blaast 11 kaarsjes uit vandaag... 20 mrt 2018 16:28 #23344

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Feest in huis van Poezenvrouwtje

Poes Pepe blaast vandaag 11 kaarsjes uit...

:party1:

paw Kom met z’n allen naar de badkamer...

tinypaw Pepe: ik ben vroeg wakker en ga vrouwtje wekken want ik wil knuffeltjes, heel veel knuffeltjes want ik ben jarig vandaag en dan worden we altijd in de watten gelegd door Poezenvrouwtje. Stilletjes via ‘t nachtkastje (want dat is niet zo hoog voor mij ) op ‘t bed...zachtjes want ik moet mijn evenwicht even opzoeken en het donzen dekbed zakt zo in. Ach gelukt...nu naar ‘t kussen...Oh..ze heeft mij al gehoord en opend haar ogen. Ze zegt dat ze mijn snurkgeluidjes..die ik maak sinds mijn Tia al had waargenomen. Ach wat maakt ‘t ook uit..de andere poezels zijn er ook en komen allemaal gezellig erbij. Vrouwtje is blij mij te zien...eigenlijk is ze dat altijd maar nu pakt ze me extra vast en kust mij overal. Ze noemt het verjaardagsknuffeltjes en zegt dat ze blij is dat ik nog steeds in haar leven ben. Ik laat ‘t me allemaal met veel plezier welgevallen en geniet van de extra aandacht. Best wel een beetje zielig voor de andere poezels die kijken nu alleen maar toe! Maar vrouwtje kennende maakt ze dat straks wel goed.

Dan zegt ze “ kom we gaan jouw favoriete eten in de bakjes doen” alle poezels mogen meesmullen..dit krijgen we niet altijd want vrouwtje vind dat minder goed voer dan de Ziwipeak en ze wil dat we gezond blijven. Maar vandaag wordt er een uitzondering gemaakt en ik kan niet wachten tot we naar beneden gaan. Natuurlijk vergezellen we haar naar de badkamer en volgen alle stappen die gemaakt moeten worden door een mens. Wij poezen hebben onze tong ...daar wassen en kammen we tegelijk onze vacht mee. Mensen hebben meer werk en moeten zich ook nog eens afdrogen. Wat een onzinnig gebeuren zeg..dat droogt toch vanzelf net als bij ons!

Afijn ..eindelijk naar beneden, ik ben als eerste bij de kamerdeur..nou toe dan ..die open vrouwtje!
Hier wachten de andere huisgenootjes al op onze entree. Ze begroeten ons met opgeheven staarten en draaien in rondjes om ons heen. Op naar de keuken want daar gaat ‘t gebeuren. Ja ..daar komt ‘t pakje al. Vrouwtje scheurt de bovenrand eraf en nu niet prakken en roeren hoor anders kan ik de gelei er niet tussenuit likken. Oh..gelukkig ..ze doet het zo in de voederring. Dat is smullen geblazen!!! swing
Nu hoor je alleen nog gesmek en gesmak...vrouwtje kijkt vanaf ‘t aanrecht vergenoegzaam toe, ze heeft een glimlach op haar gezicht , ze is blij dat het feestmaal zo goed verorbert wordt. We laten ‘t ons smaken en gaan dan richting vensterbank om in ‘t zonnetje ons ochtendtoilet in orde te maken. En dan is ‘t slapen...en keert de rust weder in huis van Poezenvrouwtje. Alles ligt in diepe rust en doet zich tegoed aan ‘t Maartse zonnetje.
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

#Poes Pepé 2018/ Blaast 11 kaarsjes uit vandaag... 21 mrt 2018 16:29 #23352

:kaarsjebran
Groetjesss van Louisse,
een pootje
Discussie gesloten.

#Poes Pepé 2018/ Blaast 11 kaarsjes uit vandaag... 21 mrt 2018 16:34 #23353

Haha ik wou te snel ja dan lukt het niet . Maar hier dan voor PEpe.
:party5: :party5: . :party5: :party1: confetti :heartbeat: :heartbeat: _Whoopie:
Nou waar is dat feestje.
Zo fijn he dat zij er nog steeds is en hopelijk nog lang blijft..
Vier het feestje met je kindjes en een hele fijne verdere dag nog.
Groetjesss van Louisse,
een pootje
Discussie gesloten.

#Poes Pepé 2018/ Blaast 11 kaarsjes uit vandaag... 21 mrt 2018 19:10 #23357

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Dag Louisse... je foutje wordt zeker ook gewaardeerd hoor, leuk dat kaarsje!
Dank je wel voor de wensen, Pepe heeft t heerlijk naar d’r zin gehad want ze kreeg Bazita als feestmaal en dat werd beantwoord met alleen maar smek-smakgeluiden.

Ze hebben niet gegeten maar... je echt... gevreten.

Bijlagen:
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena