Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...
Poes Pepé, mijn " gabbertje" ze wil 't liefst hele dagen met je knuffelen.

Onderwerp: #Poes Pepé 2018/

#Poes Pepé 2018/ 31 dec 2017 19:51 #22982

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 12938

Jaarwisseling slapend door...

paw Pepe: ik ga hier vast liggen vrouwtje..dan ben ik deze nacht verzekerd van een plaatsje bij jou op bed...!
Ik zie je straks wel boven komen met de rest van de huisgenootjes..als die voor die tijd al niet hier zullen zijn handje_mond
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

#Poes Pepé / Jaarwisseling... 31 dec 2017 22:08 #22984

:lachen: die is slim.
Hier is vast ergens iets an de hand ,de mobiele eenheid raasde voorbij.
Groetjesss van Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

#Poes Pepé / Jaarwisseling... 31 dec 2017 22:40 #22987

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Ja Pepe die denkt..ik ga vast liggen want straks komt heel de meute naar boven en dan heb ik mijn slaapplek veiliggesteld !
Ze kan dan wel haar kopje scheef hebben maar voor de rest denkt ze goed na en blijft het een slim poesje. Dat is namelijk poes Knoetje haar vaste slaapplaats voor de nacht want Spotje ligt aan mijn hoofdeind zoals je weet.
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:
Discussie gesloten.

#Poes Pepé 2018/ wil bij vrouwtje... 21 jan 2018 00:48 #23130

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
pawShiye; zo vrouwtje zit...en ik lig bij haar...!!

paw Pepe: dan ga ik aan deze kant oke?

paw Shiye; mooi niet neennee daar komt niks van in...
( Shiye springt vlug over vrouwtjes schoot naar de andere kant om haar volledig voor zichzelf te hebben)
kijk Pepe...bezet!!!

paw Pepe; maar dat is niet eerlijk, gemeen hoor we kunnen toch samen bij vrouwtje liggen?

paw Shiye; Nee... ik lig hier nu!! BLLL

Discussie gesloten.

#Poes Pepé 2018/ wil bij vrouwtje... 22 jan 2018 14:02 #23144

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

poes Pepe ‘s plekje voor vandaag

Bijlagen:
Discussie gesloten.

#Poes Pepé 2018/ helemaal de oude... 27 jan 2018 14:58 #23158

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Poes Pepe is na haar TIA weer helemaal de oude aan ‘t worden...

Pepe voelt zich steeds beter in d’r vel zitten. Ze loopt dan nog wel wat met een scheef koppie maar ze loopt weer sneller de traptredes af dan ik ooit zal kunnen. Ze springt overal op en af ...en is alert en zit tegenwoordig ook weer samen de andere poezels op de vensterbank. Zie haar hier heerlijk op een rolletje liggen. Echt een houding die poezen aannemen als ze heerlijk ontspannen en op hun gemak zijn. Ze eet goed en heeft haar plekje op de bovenverdieping in “ Spotjes domein” weten te houden door iedere avond heel alert te zijn en meteen richting kamerdeur te lopen om daar te wachten tot deze op een kier gaat. Dan wurmt ze haar koppie erdoor en loopt alvast naar de eerste traptrede. Met een scheef koppie kijkt ze me dan aan met een blik van “ kom je nog...ik ben er al hoor!” In een mum van tijd is ze boven en staart dan vanaf de overloop naar beneden om te zien of we wel komen. Ik schiet dan in de lach om haar scheve koppie ..het is zo aandoenlijk! Haar pupillen zijn weer even groot en ik heb geen “ eye-movement” meer gezien. Dus in haar hoofdje is alles nu zoals het hoort te zijn.
paw Pepe vertoeft lekker warm op de vensterbank in gezelschap van ander poezels..

paw voor het naar buiten gaan mezelf even tegoed doen aan het fris gevulde waterfontein...

Ook glipt ze altijd even naar buiten in de ochtend ...ze vind het fijn even een frisse neus te halen en een rondje poezenterras te doen. Ook brengt ze een vluchtig bezoek door het kattenluikje aan de cattery. Alles gezien te hebben wil ze dan toch wel weer naar binnen. Ze blijft speciaal voor mij. Mijn uit Friesland afkomstige Pepe. Ik hou van je en hoop je nog lang bij me te hebben! :verliefd:

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena