Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
28 nov 2023

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

belevenissen ondeugden en poezen-avonturen van
Trigger, Spotje, Sumi, Zatou en natuurlijk kitten Kiki

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Veel leesplezier toegewenst met vooral heel veel lachwekkende, vrolijke momenten !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo †, Sheva †, Pepe †, Shiye † , Lieveke † , Knoetje †:

gezondheid , medische ervaringen, -wetenswaardigheden, (volg altijd advies dierenarts)
  • Pagina:
  • 1
  • 2

Onderwerp:

HITTE/ Hond 14 mnd oude boxer Fidji dood door hitte in auto 21 juni 2023 11:07 #27897

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14312

Boxer Fidji is door zijn baasjes (later in beeld te zien na doen van boodschappen) achtergelaten in de auto

Ondanks adequaat handelen en ingrijpen van de Franse politie door oplettende omstanders gewaarschuwd, waren de organen zo beschadigd dat de 14 mnd oude boxer is overleden

Wetende dat dit een poezenforum is wil ik toch een lans breken en nietsvermoedende baasjes toch nog eens laten zien hoe snel de hitte oploopt en hoe slecht boxer Fidji eraan toe is als uiteindelijk ook de 2e ruit eruit geslagen wordt van de auto. Boxer Fidji was nog maar 14 maanden oud en heeft dit met de dood moeten bekopen!! Helaas kwam de hulp voor Fidji te laat *verdrietig*
Laat deze hartbrekende video dus baasjes wakker schudden en een voorbeeld zijn om te voorkomen dat dit met uw lieveling gebeurd…maar denk ook aan ouders die gerust hun kind voor 10 minuutjes even in ‘t autostoeltje laten zitten…

Weet dus dat de politie en omstanders ingrijpen bij het zien van kind of dier in een auto…ook al staat deze in de schaduw en bent u maar snel even dat broodje halen…!!!
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Trigger, Spotje, Sumi, Zatou & kitten Kiki !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo † Sheva...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

HITTE/ Hond 14 mnd oude boxer Fidji dood door hitte in auto 23 juni 2023 11:13 #27903

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14312

Vandaag vrijdag 23 juni voorspelling dat t 30 graden zal worden

Ja de extreme hitte zorgt er natuurlijk voor dat de straten en trottoirs heel heet worden. Gisteren hoorde ik al op het nieuws dat er zelfs brandwonden van kunnen komen. De voetjes van dieren zijn veel dunner dan onze huid onder de voeten. Terwijl ik zo nu en dan al loop te jodelen omdat het zo warm is als ik even wat weg gooi, op mijn blote voeten . Vraag jezelf dan even af hoe dat is voor jouw viervoeters...let maar goed op ze hoor... het asfalt kan soms erg heet worden, boven de 65 graden. Nog even en het asfalt is vloeibaaar aan t worden

Waarschuwing ‼️ let wel op je viervoeters.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Trigger, Spotje, Sumi, Zatou & kitten Kiki !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo † Sheva...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
  • Pagina:
  • 1
  • 2
Gemaakt door Kunena