Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Gisteren

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Welkom , vertel kort iets over jezelf en over je harige huisgenootjes, graag met fotootjes, daar zijn wij namelijk dol op..!!!

Onderwerp: Van Dijk Welkom/ introduceer je hier door kort wat over jezelf te vertellen

Welkom/ Callisto ik ben nieuw hier! 28 aug 2016 11:38 #20392

• Callisto
  • Callisto's Profielfoto
  • aanwezig
  • nieuw lid
  • nieuw lid
  • Cattery Callisto
  • Ontvangen bedankjes 112
Hiii
ik ben nieuw hier. Ik heb een eigen Cattery voor Perzische kittens, ik show en fok al jaren!
Een druk bestaan dus maar als ik even tijd heb kom ik zo nu en dan even kijken op t Poezenvrouwtje verhalen forum.

_happyrollin
Hartelijke groetjes , Germien de Nood
Cattery Callisto
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen, louisse
Discussie gesloten.

Welkom/ Callisto ik ben nieuw hier! 28 aug 2016 13:32 #20393

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13088
_Whoopie: Daar is ze dan ...eindelijk mag ik je welkom heten op mijn poezenverhalen forum. _vingertjeso
Leuk dat je aangemeld hebt als lid. Even een tip als je berichtjes hebt gelezen kun je onderaan het bericht een " bedankt" aanklikken dan weet je de volgende keer meteen waar je gebleven bent.
Als het goed is krijg je steeds het laatst geplaatste bericht te zien dus het meest recente bericht. Wil je verder terug lezen dan kan dat op eigen initiatief. Heb je hulp nodig dan vraag gerust. Marleen is mijn rechterhand hier op 't forum en heel goed in de technische dingen. Je zal haar naam ook regelmatig tegenkomen. Zij is poezenvrouwtje van 2 Birmanen. Wel ...en Louisse tja dat behoeft voor jou geen uitleg die ken je al, hi.hi. _happyrollin

Veel plezier hier op 't forum je zal merken dat het geen normaal forum is maar meer een verhalenforum over alles wat de poezen en hun baasjes willen delen, dus lekker positief en geen gekissebis. Ik wens je dan ook veel leesplezier!

Zatou heeft een eigen topic net als mijn andere poezen waarvoor dit indertijd is opgericht.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen, louisse
Discussie gesloten.

Welkom/ Callisto ik ben nieuw hier! 30 aug 2016 21:50 #20415

• Callisto
  • Callisto's Profielfoto
  • aanwezig
  • nieuw lid
  • nieuw lid
  • Cattery Callisto
  • Ontvangen bedankjes 112
Hallo,
ik ben nieuw op jullie forum. Mijn naam is Germien ik woon in Goes in een hele mooie provincie Zeeland. Al meer dan 30 jaar heb ik een verslaving namelijk de Perzische kat. Zeker nu ik sinds 2015 weduwe ben zijn ze nog belangrijker geworden. Wel heb ik besloten iets minder nestjes te gaan doen daar ik wat meer naar de show wil. Daarom minder ik ook iets in aantal. De bedoeling is dat ik rond de acht volwassen perzen wil houden, of dat gaat lukken zal de tijd leren. Veel tijd om op een forum te zijn heb ik niet, naast mijn hobby werk ik nog 26 uur in de week en heb ik een behoorlijke tuin met een vijver. Werk genoeg en zeker geen tijd om me te vervelen. Genieten van de kittens hoort er ook bij. In januari 2016 heb ik een nieuwe kater uit de USA laten komen hij gaat nu mee naar de CFA show. Atlas is zijn naam hij is nergens bang voor kort om hij is geweldig. Nu moet ik eerlijk bekennen dat mijn katten toch wel heel erg makkelijk zijn, ik kan dus ook makkelijk een oudere plaatsen dat doe ik altijd bij familie en vrienden.
Zeker ga ik proberen af en toe iets leuks te melden.
Hartelijke groetjes , Germien de Nood
Cattery Callisto
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen, louisse
Discussie gesloten.

Welkom/ Callisto ik ben nieuw hier! 30 aug 2016 23:53 #20419

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Ja en die knappert van een Atlas is momenteel jouw AVATAR-foto hier op 't forum. Prachtexemplaar om te zien.

Heerlijk dat je er bent Germien, heb je leren kennen als een warm en liefdevol mens met hart voor haar poezels. En ja..wat een schitterende variatie heb je rondlopen. Allemaal prachtig om te zien...

Neus en lees rustig op je gemak wat je leuk vind en we vinden het al fantastisch als je zo nu en dan een berichtje post. Ik weet dat je een druk bestaan hebt. Zijn er vragen of kom je ergens niet uit, bel me even of stel je vraag hier op 't forum. Dat mag ook gerust in de " BABBELHOEK" Daar mag vanalles besproken en gepost worden wat de baasjes kwijt willen zo ook vragen over 't forum. Marleen is ook heel goed in het oplossingen aangeven maar ook zij probeert er naast haar gezin en werkzaamheden zo nu en dan te zijn.

Ik ben er iedere dag om mijn verhaallijn aan te vullen.Afijn, leuk je te mogen begroeten en ik wens je veel leesplezier voor de komende tijd.
En je weet het...vraag gerust! :verliefd:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Discussie gesloten.

Welkom/ Callisto ik ben nieuw hier! 31 aug 2016 10:25 #20420

Hee hallo Germien. :welkom

Wat leuk jou hier te zien.
Ja jou mooie katten heb ik al in echt mogen aanschouwen.
Ze zijn allemaal schitterend goed verzorgd en het zijn altijd zeer lieve
Katten waar je meteen verliefd op word en ook altijd blijft.
Natuurlijk zitten er ook wel ondeugende tussen haha Yvana bijvoorbeeld
Maar dat is juist leuk zo een ertussen die houd de andere ook allert.
Ik verheug me er dan ook op straks nog zo'n ondeugd te verwelkomen.
Dat zal een feest worden nog een schildpad poes erbij.

Groetjes
Louise
Groetjesss ...Louisse,
een pootje
van al mijn viervoetige huisgenootjes.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen
Discussie gesloten.

Welkom/ Callisto ik ben nieuw hier! 31 aug 2016 12:49 #20421

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
thumbsup volledig mee eens, en je hebt al zo'n ontzettend leuk en bont gezelschap, dat wordt dollen met die kleine erbij!
Oh..en ik moet voor jou nog even een geurkaarten maken,heeft even vertraging gehad mijn excuses daarvoor maar ik zit met een vinger in 't verband na een medische ingreep en dat hartje is zo klein dat lukt even niet.
Ik hoop niet dat ze vrijdag weer met die vinger aan de slag gaan want het euvel is terug aangegroeid, heel erg vervelend met 9 Perzen en een dik verband dat schoon moet blijven .

Maar ik zal mijn belofte spoedig nakomen hoor Louisse!
Bijlagen:
Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena