Hi
Wie kent het niet een sproeinde kater en je kunt geen visite meer ontvangen omdat je huis naar urine ruikt.
Of ...ongelukjes in huis door stress...in je lievelingsstoel geplast of op je stoffen bank.
Zelf had ik een stuk beton onder de deurmat waar jaren op geplast was en de urine al door en door in de betonnen ondergrond was ingetrokken.
bezoek de site van ECODOR
www.ecodor.nl/Winkel/UF2000/
Van alles geprobeerd maar niets werkte hier zo goed als dit merk. Op internet bestelt en na 1 dag al in huis.
Juist omdat ik deze plek maar bleef ruiken vond ik het een uitdaging om te testen of het spul doet wat het belooft!
Zo gezegd zo gedaan en ik heb heel voorzichtig alleen de kant en klare spray gekocht omdat ik het toch niet helemaal vertrouwde en dacht...ja alles leuk en aardig maar ik heb hier al een keukenkastje met diverse dure middelen (waaronder ook het merk HG dat niet echt goedkoop is) vol staan. Ook hier waren allerlei mooie verhalen te lezen.
Dus wilde ik ten einde raad als laatste redmiddel, dit product een kans geven.
De site beloofde dat het werkt als ik deed en dus bracht ik ten uitvoer wat het filmpje toonde.
Ik aan het sprayen en daarop plastic gelegd zodat het lekker nat bleef en goed kon intrekken zoals indertijd ook de urine van mijn vorige kater.
Daags erna weer met de spray aan het werk en weer het plastic op het betonnen stuk vloer dat ik goed heb bewerkt.
Na een week...inderdaad

geloof het of niet maar de lucht was weg!
Ook bij warm weer na lang weggeweest te zijn en het betreden van mijn woning rook ik niets meer!
Er is ook een speciale lanp (urine DETECTORlamp) te kopen met blauw licht zodat je de sproeiplaatsen precies kunt ontdekken om te zien welk onderdeel je moet behandelen en het werkt echt!
Bezoek de site en koop het gerust en er is ook spray ECOPET waarmee je vlekken kunt uithalen bij stof .
Zelf heb ik nu de grote fles met geconcentreerde oplossing zodat ik de spray zelf kan vullen en met water kan verdunnen. In de geconcentreerde fles zit voor 5x vulling voor de sprayfles. Het is goedkoper dan steeds de losse spray aan te schaffen.
Wil je van nare urineluchtjes af...dan is dit misschien de oplossing voor jou!
Zie dit voorbeeld filmpje waarop je de handelingen kunt zien voordat je koopt.
Er zijn 3 korte voorbeelden te zien.