Zoon Cor plaatst reactie op TRUSTPILOT
Ben er zo klaar mee nu....!
Wil je het bericht zelf lezen op TRUSTPILOT
KLIK dan hier

Hieronder heb ik de tekst tevens geplaatst ( in rode kleur is van vandaag waar t om gaat) omdat deze in de screenshot niet goed te lezen is!

Jan van Javame kattengrit kan niet fatsoenlijk even antwoorden op mijn ingesproken voicemails en of App berichtjes maar geeft wel commentaar op TRUSTPILOT. Welnu daar maak ik dan korte-metten mee!!
Die gifbeker drinkt hij maar mooi zelf uit, hoe dom kan je zijn door niet te reageren en dan openbaar te verklaren dat ik mijn geld terug krijg als ik zelf de levering kattengrit aan hem terugbreng...ik wist nergens van..dat is mij op geen enkele wijze ter oren gekomen.
Liegen en bedriegen, deze man graaft zijn eigen kuil en valt er zometeen ook nog in...tja een kat in ‘t nauw maakt rare sprongen.
Dan heeft hij aan ‘t katten-volk een foute kan ik je vertellen, wij steunen elkaar door dik en dun!
Even voor de duidelijkheid ik heb van Jan van Megen van Javame nog steeds geen enkel bericht ontvangen wat te doen met deze foute levering. (Laat dat heel duidelijk zijn) In zijn bericht op TRUSTPILOT stelt hij dat ik dat wel zou hebben gehad.
Hier wil je toch geen zaken mee doen!!!
Even in reactie op uw bericht hier (Jan van JAVAME):
Vreemd dat u hier nu wel reageert, terwijl ik al een week of langer wacht op een feedback na melding van het slechte stinkende kattengrit waardoor heel mijn huis naar Urine stinkt.
Mij hebt je nog steeds geen voorstel gedaan hoor, laat dat even duidelijk zijn! Je reageert nergens op beste Jan, niet op belletjes, voicemails om terug te bellen, of zelfs op mijn App-berichtjes. Ik mag hier nu lezen, dat ik maar moet zien dat het slechte grit bij u terug komt. Dat is niet netjes!! Het was makkelijk op te lossen geweest, als je gecommuniceerd had met ons allemaal. Je wist dat dit op mijn Poezenvrouwtje forum vermeld kwam te staan en dat ik transparant ben in mijn TESTEN van ‘t kattengrit. Bij 1e leveringen had een positieve reactie en heb ik je aangeprezen... tot ook ik (enkele weken geleden) opeens “de klos” bleek te zijn van slecht grit in de laatste levering die je bij mij aan huis hebt gebracht. Ik heb je App gestuurd en voicemail ingesproken, doch er gingen dagen overheen zonder respons. Uiteindelijk heb ik je zelf gebeld en met je gesproken, (uitkomst van ‘t gesprek) JIJ zou met een antwoord komen hoe dit op te lossen...inmiddels week geleden op dit moment. Dat is niet netjes. Mensen reageren op mijn poezenforum met hun ervaringen, maar jij gelooft je leverancier die zich nergens druk over maakt want zoals ik je al telefonisch mededeelde “het is jouw naam Jan van JAVAME dat op de zakken staat” Jouw business gaat naar de knoppen, maar als je daarvoor kiest en liever de leverancier gelooft dan de mensen die gebruikers-ervaring hebben en ook nog zo goed zijn dit met je te delen vind ik dit ronduit onbetamelijk dat je mij, nu via dit openbare medium een sneer geeft! Dit heb ik niet verdient Jan, ik heb je nog een fles drank gegeven voor het brengen van ‘t grit met Kerst, welnu dit is de dank!
Maar goed..doe wat je denkt dat goed is, mijn zegen heb je hoor, alleen nu , heb je echt wat “over je afgeroepen” want de kattenwereld is heel hecht en wij hebben een groot netwerk, jij bent aan deze gifbeker begonnen, welnu drink hem dan ook zelf maar uit!!. Facebook en mijn forum, daar gaat ‘t op los. Ik kan je alleen maar sterkte wensen en laat je maar in je eigen sop gaarkoken. Niet netjes van je Jan, je valt me tegen, had met ons gepraat en dit probleem gewoon opgelost. Nu heb je er een nog groter probleem bij ...denk ik!
Het is namelijk een kwestie van tijd dat je met je leugens en slechte grit blijft zitten.
Jammer dat je dit zo uitspeelt, maar ja, “what comes around, goes around”, het komt dus altijd weer bij je terug. Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben, maar sta voor je bedrijf en ben een vent... doe dit de volgende keer gewoon even via de telefoon of de App aan de persoon zelf en niet op deze wijze.
Ik wens je een fijn Pinksterweekend toe voor jou , je gezin en je prachtige kleinkind.