Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp:

Reactie op klacht Javame Exellent Premium/ Beautifull Nature 20 mei 2021 18:30 #26917

Benieuwd of ze de beoordeling zullen plaatsen...

_question:
deze zojuist willen bekijken om hem hier beter leesbaar te plaatsen...doch...constateer ik dat nu goed???? Is deze niet meer terug te vinden???? .

Tot zover hebben ze mijn review idd NIET goedgekeurd; want dat hebben ze dan ook zo ingesteld dat ze elk review moeten beoordelen/goedkeuren voor plaatsing.
Gelukkig verwees hij zelf zo graag naar Trustpilot; waar ze wél transparant zijn en geen mindere reviews afkeuren...

Ikzelf wilde geen compensatie oid,
maar een enigzins fatsoenlijk antwoord was wel netjes geweest.
Zeker nadat ik de moeite deed om een mogelijk ander grit te prijzen incl. de inkoopsprijzen dat ik meestuurde.
Gewoon niet netjes..
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door Beautiful Nature.

Reactie op klacht Javame Exellent Premium/ Beautifull Nature 20 mei 2021 19:21 #26918

  • poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Berichten: 15997
  • Ontvangen bedankjes 14312
Nou ik had wel graag mijn investering terug ontvangen of een compensatie daarvan en ik denk Michelle ook!
Het geld groeit bij mij nog steeds niet aan een boompje.
Maar ik overleef dit ook wel weer.

Verder vind ik t niet netjes om slechte ( maar 1ster waardering) te verwijderen of blokkeren niet eerlijk, dan moet je die optie niet op je website toelaten!

Zooplus maakt zich hier op een andere wijze schuldig aan om slechte waarderingen aan t oog te onttrekken door oudere hooggewaardeerde revieuws van oudere data uit zelfs eerdere jaren zoals 2019 , erboven te plaatsen waardoor kopers alsnog een miskoop doen... ( ook een manier om van je slechte kattengrit af te komen) , ik vind dit schandalig en zodra ik dat constateer of traceer dan zie je dus een recente revieuw van mij , welke ik opnieuw erboven plaats op de datum van het huidige jaar 2021.
Deze misleiding is stuitend en ik behoed graag mensen voor miskopen!
Zelf ben ik ook graag gewaarschuwd , zo help je elkaar.

Wat Javame nu doet keert zich toch tegen hem.. is een kwestie van tijd, zeker nu wij elkaar steunen en op de hoogte blijven houden. Wie weet hoeveel klachten er nog bij gaan komen nu het openbaar is en te lezen op internet. Hij heeft t zelf over zich afgeroepen, had het netjes opgelost, dom.. zo dom !
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.


Trigger, Spotje, Sumi, Zatou & kitten Kiki !


Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Voor altijd in mijn hart: Tiamo † Sheva...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Reactie bericht Jan Javame Exellent Premium/ TRUSTPILOT 21 mei 2021 16:59 #26921

  • poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Berichten: 15997
  • Ontvangen bedankjes 14312
Zoon Cor plaatst reactie op TRUSTPILOT




Ben er zo klaar mee nu....!



Wil je het bericht zelf lezen op TRUSTPILOT KLIK dan hier
_sterretje Hieronder heb ik de tekst tevens geplaatst ( in rode kleur is van vandaag waar t om gaat) omdat deze in de screenshot niet goed te lezen is!

_voetje Jan van Javame kattengrit kan niet fatsoenlijk even antwoorden op mijn ingesproken voicemails en of App berichtjes maar geeft wel commentaar op TRUSTPILOT. Welnu daar maak ik dan korte-metten mee!!
Die gifbeker drinkt hij maar mooi zelf uit, hoe dom kan je zijn door niet te reageren en dan openbaar te verklaren dat ik mijn geld terug krijg als ik zelf de levering kattengrit aan hem terugbreng...ik wist nergens van..dat is mij op geen enkele wijze ter oren gekomen.
Liegen en bedriegen, deze man graaft zijn eigen kuil en valt er zometeen ook nog in...tja een kat in ‘t nauw maakt rare sprongen.
Dan heeft hij aan ‘t katten-volk een foute kan ik je vertellen, wij steunen elkaar door dik en dun!
Even voor de duidelijkheid ik heb van Jan van Megen van Javame nog steeds geen enkel bericht ontvangen wat te doen met deze foute levering. (Laat dat heel duidelijk zijn) In zijn bericht op TRUSTPILOT stelt hij dat ik dat wel zou hebben gehad.
Hier wil je toch geen zaken mee doen!!!

Even in reactie op uw bericht hier (Jan van JAVAME):
Vreemd dat u hier nu wel reageert, terwijl ik al een week of langer wacht op een feedback na melding van het slechte stinkende kattengrit waardoor heel mijn huis naar Urine stinkt.

Mij hebt je nog steeds geen voorstel gedaan hoor, laat dat even duidelijk zijn! Je reageert nergens op beste Jan, niet op belletjes, voicemails om terug te bellen, of zelfs op mijn App-berichtjes. Ik mag hier nu lezen, dat ik maar moet zien dat het slechte grit bij u terug komt. Dat is niet netjes!! Het was makkelijk op te lossen geweest, als je gecommuniceerd had met ons allemaal. Je wist dat dit op mijn Poezenvrouwtje forum vermeld kwam te staan en dat ik transparant ben in mijn TESTEN van ‘t kattengrit. Bij 1e leveringen had een positieve reactie en heb ik je aangeprezen... tot ook ik (enkele weken geleden) opeens “de klos” bleek te zijn van slecht grit in de laatste levering die je bij mij aan huis hebt gebracht. Ik heb je App gestuurd en voicemail ingesproken, doch er gingen dagen overheen zonder respons. Uiteindelijk heb ik je zelf gebeld en met je gesproken, (uitkomst van ‘t gesprek) JIJ zou met een antwoord komen hoe dit op te lossen...inmiddels week geleden op dit moment. Dat is niet netjes. Mensen reageren op mijn poezenforum met hun ervaringen, maar jij gelooft je leverancier die zich nergens druk over maakt want zoals ik je al telefonisch mededeelde “het is jouw naam Jan van JAVAME dat op de zakken staat” Jouw business gaat naar de knoppen, maar als je daarvoor kiest en liever de leverancier gelooft dan de mensen die gebruikers-ervaring hebben en ook nog zo goed zijn dit met je te delen vind ik dit ronduit onbetamelijk dat je mij, nu via dit openbare medium een sneer geeft! Dit heb ik niet verdient Jan, ik heb je nog een fles drank gegeven voor het brengen van ‘t grit met Kerst, welnu dit is de dank!

Maar goed..doe wat je denkt dat goed is, mijn zegen heb je hoor, alleen nu , heb je echt wat “over je afgeroepen” want de kattenwereld is heel hecht en wij hebben een groot netwerk, jij bent aan deze gifbeker begonnen, welnu drink hem dan ook zelf maar uit!!. Facebook en mijn forum, daar gaat ‘t op los. Ik kan je alleen maar sterkte wensen en laat je maar in je eigen sop gaarkoken. Niet netjes van je Jan, je valt me tegen, had met ons gepraat en dit probleem gewoon opgelost. Nu heb je er een nog groter probleem bij ...denk ik!
Het is namelijk een kwestie van tijd dat je met je leugens en slechte grit blijft zitten.

Jammer dat je dit zo uitspeelt, maar ja, “what comes around, goes around”, het komt dus altijd weer bij je terug. Nu weet ik tenminste waar ik aan toe ben, maar sta voor je bedrijf en ben een vent... doe dit de volgende keer gewoon even via de telefoon of de App aan de persoon zelf en niet op deze wijze.

Ik wens je een fijn Pinksterweekend toe voor jou , je gezin en je prachtige kleinkind.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.


Trigger, Spotje, Sumi, Zatou & kitten Kiki !


Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Voor altijd in mijn hart: Tiamo † Sheva...

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Reactie bericht Jan Javame Exellent Premium/ TRUSTPILOT 21 mei 2021 21:49 #26923

Met die reactie heeft hij zich als bedrijf bij Trustpilot ongeloofwaardig gemaakt,
Doordat ze de reactie plaatsen als REVIEW met 5 sterren ipv reactie via hun bedrijfsaccount.
Dus nu hebben ze zelf een valse review geplaatst om hun 'tevreden'-sterretjes omhoog te krijgen.
Niet slim en daardoor ook gerapporteerd bij Trustpilot ;)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Reactie bericht Jan Javame Exellent Premium/ TRUSTPILOT 21 mei 2021 21:56 #26924

  • poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Berichten: 15997
  • Ontvangen bedankjes 14312

Met die reactie heeft hij zich als bedrijf bij Trustpilot ongeloofwaardig gemaakt,
Doordat ze de reactie plaatsen als REVIEW met 5 sterren ipv reactie via hun bedrijfsaccount.
Dus nu hebben ze zelf een valse review geplaatst om hun 'tevreden'-sterretjes omhoog te krijgen.
Niet slim en daardoor ook gerapporteerd bij Trustpilot ;)

Zo te lezen weet jij hoe dat werkt, ik snap t niet helemaal!
Vind je t erg om t mij uit te leggen?
Ik wil t zo graag begrijpen!
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.


Trigger, Spotje, Sumi, Zatou & kitten Kiki !


Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Voor altijd in mijn hart: Tiamo † Sheva...

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Reactie bericht Jan Javame Exellent Premium/ TRUSTPILOT 21 mei 2021 23:27 #26925

Hopelijk zijn de bijlages te zien?

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Gemaakt door Kunena