Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp:

Van Cat PREMIUM kattengrit/ Michelle deelt ervaring 03 apr 2021 13:52 #26756

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14312
Michelle schreef:

Ben ook echt wel blij dat mijn katten (3 Bengalen) totaal niet moeilijk doen met steeds dat gewissel in die Lr alleen vond mami chula (haar naam) het op een gegeven moment niet echt meer prettig op die javame stonk ook echt steeds was niet te doen mami plaste dan soms op het puppy padje hahaha beter dat dan ergens anders op voor nu zijn we weer happy en ik hoop echt voor jou dat je een goede levering krijgt want het is echt k*t als je geen goed grit in huis hebt. 🤞

Ja helemaal mee eens...ook ik had er in 2020 helemaal “tabak van” en zat er soms na al het testen en de teleurstellingen die daaruit voortkwamen , helemaal doorheen. Ook mijn huis stonk en de Persjes gingen overal zitten plassen...begrijpelijk want wij mensen halen ook onze neus op voor een smerig toilet !!!

Uiteraard is de levering goed overlegt met Jan en doorgesproken dat ik goed grit ga krijgen. Ik zei tegen hem...wat als de groothandel jouw zakken heeft gevuld met een minder kwaliteit grit dat ze niet kwijt konden omdat hij goed verkocht met de Premium.
Ik denk zelf aan de structuur en het kleurverschil dat ze de zakken onder de verkeerde “vul-tuit” hebben gehangen en het zo is gegaan. Kijk...Jan gebruikt zelf geen kattengrit en dus komt hij er nooit achter...tot nu...ik hem erop attendeerde dat er meerdere kattenbezitters zijn die problemen ondervinden.

Maar...we gaan ‘t zien...uiteraard hou ik jullie op de hoogte en wie weet moet ik straks ook over op de Van Cat ...maar ook hier zijn heel veel varianten in te koop zag ik zojuist. Goed dus dat je ons de zak die jou zo goed bevalt even op de foto hebt gezet Michelle, dank daarvoor ..dat je die moeite en tijd hebt genomen om dit te delen.
Ik ben heel blij met jou op mijn poezen-forum. Weet dat!

Fijne paasdagen voor jou en je gezinnetje...

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Trigger, Spotje, Sumi, Zatou & kitten Kiki !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo † Sheva...

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Van Cat High Quality KLOMPVORMEND kattengrit (wit) 10 apr 2021 15:38 #26763

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Michelle schreef :

Van Cat High Quality KLOMPVORMEND kattengrit (wit)

Michelle deelt haar ervaring van GOEDwerkend Klompvormend kattengrit voor in de elektrische kattenbak zoals de Litter Robot Open Air

:Thanks_ Michelle voor het delen van jouw ervaring. Dit zal vele automatische kattenbakgebruikers plezier doen.
Ik ga een lijst maken ..een TOP-5 als het lukt om 5 verschillende soorten goedwerkend klompvormend kattengrit te vinden voor in de Litter robot.
Dus plaats hier alsjeblieft al je aankopen en fotografeer de zak even want ook van dit merk VAN CAT zijn een heleboel verschillende soorten op de markt. Gelukkig maakt de foto van Michelle alles duidelijk, dit voorkomt verwarring.

Ik heb eens mijn bronnen geraadpleegd en nu blijkt dat dit een Turks-grit is dat klompvormend is. Turks grit is vaak wit (zelf wordt ik daar niet altijd blij van omdat dit witte pootafdrukken geeft op de vloer en ik me kan herinneren dat ik me heel de dag suf aan ‘t dweilen was en ook steeds het dweilwater moest verversen om geen witte waas achter te laten )
Maar...Michelle zegt dat zij nog geen last van heeft, ik hoor graag als dit ander is in de toekomst.

Dit minpuntje van het “witte grit” even daargelaten , mijn bron vertelde mij dat SIVOCAT-Ultra white, hetzelfde Turkse grit is. ( andere verpakking, wel betaalbaarder) Dus misschien is dat een optie...ook qua prijs en hoeveelheid per zak. Zelf heb ik daar nog geen ervaring mee maar ik probeer het graag een keer uit , tenzij..een van jullie dit wil doen en haar bevindingen hier wil delen inclusief foto’s van de zak en de klonten in de afvallade..want daar draait het immers om.

Tevens zijn wij natuurlijk heel nieuwsgierig naar de ervaringen met de pootafdrukken en de uitloop van het witte grit.

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Van Cat High Quality KLOMPVORMEND kattengrit (wit) 10 apr 2021 18:14 #26764

• Michelle
  • Michelle's Profielfoto
  • nieuw lid
  • nieuw lid
  • ?
  • Ontvangen bedankjes 25
Hey,

Hier nog steeds super tevreden met het grit goeie klonten en het allerbelangrijkste geen stank!! 😊

Ik heb nog steeds niks gehoord hoor van javame vind het best raar ik heb totaal geen reactie op mijn mailtje gehad mochten ze het druk hebben of iets dan kan dat toch even terug gemaild worden? Nee voor mij geen javame meer ben benieuwd hoe het met jouw nieuwe bestelling zal gaan. Voor nu hou ik het lekker bij van cat en de witte pootjes zijn nergens te bekennen had heel lichtelijk een paar korrels voor de bak maar verder niets :) dino maakt zich iig niet druk hahaha

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Laast bewerkt: door Michelle.

Biokat’s Micro KLOMPVORMEND kattengrit / test voor litter robot open air 10 apr 2021 18:23 #26765

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

BioKat’s Micro KLOMPVORMEND kattengrit / test voor in de litter robot open air

Mijn bestelling kon vandaag niet geleverd worden en dus moet ik iets anders!!

Zodoende maar op zoektocht gegaan bij de lokale dierenshop. Deze zak bevat heel micro-fijn klompvormend grit, wel met een ( lekker) luchtje eraan.

Ik kreeg t zo goed als voor niets omdat ze graag horen of t geschikt is voor de automatische kattenbak. Klanten vroegen ernaar en nu mag ik feedback geven en het uit proberen.
Welnu dat kwam mij goed van pas.. 2 vliegen in één klap!

Kan ik t meteen mijn ervaringen hier op t forum delen!
Plus- en minpunten volgen dus nog.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Biokat’s Micro KLOMPVORMEND kattengrit / test voor litter robot open air 10 apr 2021 18:29 #26766

• Michelle
  • Michelle's Profielfoto
  • nieuw lid
  • nieuw lid
  • ?
  • Ontvangen bedankjes 25
Die heb ik ook wel eens gezien idd ben benieuwd naar je bevindingen we proberen gewoon net zo lang tot we de perfecte hebben :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Van Cat High Quality KLOMPVORMEND kattengrit (wit) 10 apr 2021 18:37 #26767

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Michelle schreef : Hey,

Hier nog steeds super tevreden met het grit goeie klonten en het allerbelangrijkste geen stank!! 😊

Ik heb nog steeds niks gehoord hoor van javame vind het best raar ik heb totaal geen reactie op mijn mailtje gehad mochten ze het druk hebben of iets dan kan dat toch even terug gemaild worden? Nee voor mij geen javame meer ben benieuwd hoe het met jouw nieuwe bestelling zal gaan. Voor nu hou ik het lekker bij van cat en de witte pootjes zijn nergens te bekennen had heel lichtelijk een paar korrels voor de bak maar verder niets :) dino maakt zich iig niet druk hahaha

Oei.. daar schrik 😮 ik van op, Michelle, hij zou t ophalen bij jou thuis !
Mijn bestelling is vandaag ook niet geleverd.. moest dus even een noodoplossing zoeken... zoals je al hebt kunnen lezen in mijn eerdere geposte bericht deze namiddag ( Biokat’s Micro ) op verzoek van dierenshop mag ik t testen!

Fijn ook na enige tijd van intensief gebruik in de Litter robot, dat je zo blij bent met je “Van Cat“ grit
En oh ik zou voor even willen dat ik Dino de kat kon zijn, zo relaxed als die erbij ligt... heerlijk als je geen zorgen hebt!

De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Gemaakt door Kunena