Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp:

Flamingo / TEST/grit voor elektrische kattenbak 14 mei 2021 13:28 #26892

Helaas, blijkbaar hebben ze verder geen klachten gehad...

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Reactie op klacht Javame Exellent Premium/ Beautifull Nature 14 mei 2021 14:10 #26893

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14312
:woohoo: :woohoo: *verdrietig* He..dit meen je niet!!!??? Waardeloos
Ik ben perplex, zo handel je toch geen klacht af?

Ik denk “nu worden wij serieus genomen en gaan ze er wat aan doen” maar hieruit maak ik op dat het antwoord van de fabriek wel in het straatje past. Wij zijn de ervaringsdeskundigen ...of de fabriek nu zegt dat er niets aan veranderd is...welnu dat is een kwestie van tijd ..tot het NIET MEER VERKOCHT gaat worden.
Dan blijft de fabriek vanzelf zitten met deze stinkende niet meer klontende ellende neem ik aan.
Wat ik stuitender vind is de oneerlijkheid want wij weten dat er WEL DEGELIJK meerdere klachten zijn waarvan wij dan het bestaan weten...wat er terug is gegaan aan klachten bij de winkels ..dat weet ik dus ook niet maar omdat het bijna nergens meer te koop is ...doet mij nu een belletje rinkelen. Ik denk dat de winkels het niet meer verkopen vanwege de klachten....iets waar wij nooit achter zullen komen.

Jammer...de transparantie van Jan Fa . Javame is niet wat ik wil uitdragen op mijn Poezenvrouwtje forum. Hij had kunnen weten dat wij met elkander communiceren en vanuit het forum en de privé-contacten... Michelle heeft mijn privé telefoonnummer en ik dat van haar met goedkeuring, zo ook Louisse , wat overigens heel fijn is want zo kunnen we elkander helpen en steunen als kattenbezitters.

Ik wilde met dit topic juist VOORKOMEN dat anderen hun geld uitgeven aan een grit dat niet doet wat het belooft. Jan weet dat ik open en eerlijk ben met wat ik ervaar...toen het goed was heeft hij van mij een POSITIEVE reclame en aanprijzing gekregen maar als we zo te werk gaan ....dan weet ik wat mij te doen staat.
We zullen kijken wat Michelle als reactie gaat krijgen...Louisse uiteraard...en ik ook.
Ik zal mijn reactie hier openlijk communiceren want eerlijkheid duurt ‘t langst.

Ik heb overigens nog niets mogen vernemen en gaf hem gisteren nog het voordeel van de twijfel terwijl mijn onderbuikgevoel nu zegt dat ik er ook zo vanaf ga komen.
Dat zou vette pech zijn voor mij en ook voor Michelle...
We gaan zien hoe lang de neus van Pinokkio (Jan) gaat worden en of hij nog verder groeit.
Ik weet dat mijn forum gisteravond alleen al meer dan 486 gasten had die dit topic over het “juiste” klompvormend grit en de testen die ik gedaan heb, een trending topic is en veel bezocht en gelezen is.
Tja ...en dan roept Pinokkio dit zelf over zich af ... hoe noemen ze dan ook alweer...KARMA toch!

_question: Daarom lieve leden en lezers van dit forum, schrijf hier je reacties neer...zo kan iedereen ze lezen en zelf hun conclusie trekken of de EXELLENT PREMIUM van Javame nog verkocht gaat worden of niet. Ik denk dat ik ‘t wel kan invullen als deze “struisvogelpolitiek “ gehandhaafd blijft door de leverancier-fabriek van ‘t grit en Jan die zijn naam op de zak heeft staan. Want zo te horen gaat er niets veranderen.

Succes en doe met deze “post” wat voor jou het beste is...en voor je portemonnee!!!
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

Trigger, Spotje, Sumi, Zatou & kitten Kiki !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo † Sheva...
De volgende gebruiker (s) zei dank u: louisse

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Reactie op klacht Javame Exellent Premium/ Beautifull Nature 14 mei 2021 14:20 #26894

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
En Beautifull Nature...bedankt voor je transparantie en open communicatie van je mail .
We blijven elkaar steunen
Alleen zo kunnen we de macht ontnemen van de grote leveranciers. Samen spannen en elkaar waarschuwen, het niet meer kopen zodat ze wel MOETEN veranderen tot het goed is ...en ons geld dat we eraan spenderen waard is!

:toonmijnhar Jouw mail gaat nog veel gelezen worden en veel teweeg brengen.
Je bent een TOPPERTJE!

Reactie op klacht Javame Exellent Premium/ Beautifull Nature 14 mei 2021 16:33 #26895

Vind het ook wel erg jammer dat er zo gereageerd werd,
had notabene nog moeite gedaan om het over de Flamingo te hebben en hem screenshotje van inkoopsprijzen mee te sturen die ik vorig jaar via via gekregen had.
Gemiste kans wat mij betreft om zo nonchalant met klanten om te gaan & je te verbergen achter een antwoord van de fabriek...

Ook ik heb al meermaals mensen via FB doorverwezen naar dit forum mbt kattengrit-topic..
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Reactie op klacht Javame Exellent Premium/ Beautifull Nature 14 mei 2021 16:52 #26896

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Dankjewel voor t doorverwijzen naar mijn. Forum , alle nieuwe leden zijn heel welkom voor mij.
Ja .. dit viel mij ook koud op mijn dak en ik heb de belofte nog gedaan dat ik hem nog niet een slechte revieuw zou geven om de kans te geven dit uit te zoeken en het netjes met de gedupeerden op te lossen, waaronder ook ikzelf.

Nu heb ik daar een hard hoofd in... maar ik wacht nog even.. kijken wat er gebeuren gaat.
Nu jij een reactie hebt krijgt Michelle misschien ook eindelijk haar antwoord. En Louisse.

Ze zullen t hopelijk hier laten weten ...

Mag ik nogmaals danken voor je respons , fijn om beleefde mensen op je forum te hebben.

Reactie op klacht Javame Exellent Premium/ Beautifull Nature 14 mei 2021 16:54 #26897

Wel zo netjes jullie op de hoogte te houden van mijn mails met hen.
Zeker door al het werk dat je erin steekt alles te testen en je ervaringen te delen op het forum.

Voor wat, hoort wat is mijn instelling :)
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, louisse

Gemaakt door Kunena