He..dit meen je niet!!!??? Waardeloos
Ik ben perplex, zo handel je toch geen klacht af?
Ik denk “nu worden wij serieus genomen en gaan ze er wat aan doen” maar hieruit maak ik op dat het antwoord van de fabriek wel in het straatje past. Wij zijn de ervaringsdeskundigen ...of de fabriek nu zegt dat er niets aan veranderd is...welnu dat is een kwestie van tijd ..tot het NIET MEER VERKOCHT gaat worden.
Dan blijft de fabriek vanzelf zitten met deze stinkende niet meer klontende ellende neem ik aan.
Wat ik stuitender vind is de
oneerlijkheid want wij weten dat er WEL DEGELIJK meerdere klachten zijn waarvan wij dan het bestaan weten...wat er terug is gegaan aan klachten bij de winkels ..dat weet ik dus ook niet maar omdat het bijna nergens meer te koop is ...doet mij nu een belletje rinkelen. Ik denk dat de winkels het niet meer verkopen vanwege de klachten....iets waar wij nooit achter zullen komen.
Jammer...de transparantie van Jan Fa . Javame is niet wat ik wil uitdragen op mijn Poezenvrouwtje forum. Hij had kunnen weten dat wij met elkander communiceren en vanuit het forum en de privé-contacten... Michelle heeft mijn privé telefoonnummer en ik dat van haar met goedkeuring, zo ook Louisse , wat overigens heel fijn is want zo kunnen we elkander helpen en steunen als kattenbezitters.
Ik wilde met dit topic juist VOORKOMEN dat anderen hun geld uitgeven aan een grit dat niet doet wat het belooft. Jan weet dat ik open en eerlijk ben met wat ik ervaar...toen het goed was heeft hij van mij een POSITIEVE reclame en aanprijzing gekregen maar als we zo te werk gaan ....dan weet ik wat mij te doen staat.
We zullen kijken wat Michelle als reactie gaat krijgen...Louisse uiteraard...en ik ook.
Ik zal mijn reactie hier openlijk communiceren want eerlijkheid duurt ‘t langst.
Ik heb overigens nog niets mogen vernemen en gaf hem gisteren nog het voordeel van de twijfel terwijl mijn onderbuikgevoel nu zegt dat ik er ook zo vanaf ga komen.
Dat zou vette pech zijn voor mij en ook voor Michelle...
We gaan zien hoe lang de neus van Pinokkio (Jan) gaat worden en of hij nog verder groeit.
Ik weet dat mijn forum gisteravond alleen al meer dan 486 gasten had die dit topic over het “juiste” klompvormend grit en de testen die ik gedaan heb, een trending topic is en veel bezocht en gelezen is.
Tja ...en dan roept Pinokkio dit zelf over zich af ... hoe noemen ze dan ook alweer...KARMA toch!

Daarom lieve leden en lezers van dit forum, schrijf hier je reacties neer...zo kan iedereen ze lezen en zelf hun conclusie trekken of de EXELLENT PREMIUM van Javame nog verkocht gaat worden of niet. Ik denk dat ik ‘t wel kan invullen als deze “struisvogelpolitiek “ gehandhaafd blijft door de leverancier-fabriek van ‘t grit en Jan die zijn naam op de zak heeft staan. Want zo te horen gaat er niets veranderen.
Succes en doe met deze “post” wat voor jou het beste is...en voor je portemonnee!!!