Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
15 okt 2020

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avonturen en ondeugende streken van de Poesjes
Trigger, Spotje, Knoetje, Sumi, Zatou en natuurlijk kleine Kiki

Veel leesplezier toegewenst met vooral lachwekkende, vrolijke momenten !

In memoriam: Tiamo †, Sheva †, Pepe †, Shiye † , Lieveke †

kattenbakken, kattengrit,vragen en suggesties plaats ze hier!

Onderwerp:

Slechte zending ...helaas de klos ! /antwoord Michelle.. 08 mei 2021 19:26 #26873

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14137

Uiteraard laat ik dat weten Michelle. Ik ben heel transparant , altijd geweest en daar gaat echt niets aan veranderen. De waarheid mag gezegd worden.
Dat de communicatie moeizaam verliep kan komen doordat ik altijd bel, dit zijn geen mensen die veel achter de mail zitten maar altijd hard aan ‘t werk en veel op de weg om te leveren. Jan zit eigenlijk altijd in zijn vrachtauto.

Verder speelt het overlijden een rol ....heb ik van hem begrepen toen ik hem bij mij thuis sprak.
Ik ben ook echt niet blij hoor, hij zei nog dat ze aan JUMPER in Limburg pallets van 200 stuks leveren en het nog steeds goed verkocht, doch ditmaal ben ook ik de dupe van deze nieuwe en slechte zending, cq afgraving in een nieuw stuk van de mijn.
Ik had dus goede hoop...
Ik heb gewoon geluk gehad dat ik voorheen van de juiste pallet geleverd heb gekregen.
Daarom was ik er zo enthousiast over en heb ik ‘t gelijk gedeeld om jullie ook de kans te geven dit te kopen en een einde te maken aan mijn eigen zoek- en TESTperiode van zeker 1 1/2 jaar.
Ik gunde natuurlijk Jan met zijn familiebedrijf ook om hier de vruchten van te plukken. Ik mocht alles testen en kreeg de zakken zo geleverd mits als ‘t goed werkte in de LR automatische kattenbak dat ik dan een positieve aanprijzing zou geven op het forum. Welnu ik heb dat gedaan...want het was ook goed grit en ik dacht ook dat ik EINDELIJK het juiste had gevonden.

tinypaw Helaas is dit afhankelijk van de afgravingen in Duitsland waar ‘t geronnen wordt. En zoals wij allen alsmaar ervaren is het op ‘t ene moment fantastisch en een jaar later niet meer bruikbaar. Dat was met CANADIAN FINE, TIGERINO, FLAMINGO, A&H kartonnen draagkoffers, GREENCATS , LINDA, BIOCAT”S met al zijn versies, DUVO, en welke merken al niet meer...allemaal waren ze eens de beste...inmiddels voldoet geen enkele meer!

_sterretje Wat ik wel weet is dat er een bepaalde stof aan toe werd gevoegd wat door de milieuwetgeving in 2016 NIET meer was toegestaan en waardoor de BOLVORMIGE klompjes zijn verdwenen en dus ook de goede uitharding waardoor het te vochtig en klef blijft en dus blijft plakken of...zoals wij nu merken, uit elkaar valt en de stank een eigen leven gaat leiden.

Ik laat ‘t hier weten wat de oplossing gaat zijn, ik overleg en als er geen goed alternatief is dan hoop ik dat hij open staat voor terugstorten van ‘t bedrag.
Ik zou wel bellen en zijn voicemail inspreken of hij je terug wil bellen anders gaat er teveel tijd overheen, je kan het maar beter snel melden..anders gaat dat een issue worden, een mail sturen kan natuurlijk ook maar ik denk dat bellen beter is. Ik heb ook zijn voicemail ingesproken zonder te vermelden waar ‘t over ging. Hoewel....hij zou ‘t kunnen raden.

Inmiddels moet ik die zak met 20 kg die open is wel op zien te krijgen..die zal hij wel niet terug willen nemen. Ik probeer het te mengen met Almo Nature en gooi en steeds een kopje van dit spul bij in de hoop dat ik zo de stank kan bedwingen en tevens wat vastere klompen krijg.
Of het werkt laat ik hier ook even weten. Leuk is anders maar ik moet even creatief denken nu.
Ik heb ‘t geld ook niet voor ‘t oprapen en moet op de kleintjes letten...maar dat geldt voor ons allemaal toch!

Kijk hier een foto van dat ik het ALMO Nature erop heb gegooid...bij ‘t draai-proces gaat ‘t vanzelf door ‘t grit heen en hoop ik dat ‘t morgenvroeg niet zo stinkt als ik beneden kom.

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Slechte zending ...helaas de klos ! /antwoord Michelle.. 08 mei 2021 19:43 #26874

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
bord_hebt ee Michelle....

Zie je Persoonlijke berichtenbox hier op ‘t forum.

Hier kan je ‘t vinden...(zie foto)

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Slechte zending ...helaas de klos ! /antwoord Michelle.. 08 mei 2021 19:46 #26875

• Michelle
  • Michelle's Profielfoto
  • nieuw lid
  • nieuw lid
  • ?
  • Ontvangen bedankjes 25
Ja we moeten het maar even afwachten ik zal maandag ook wel even contact zoeken met hun. Voor mij is het echt die lucht ik kan er gewoon niet tegen 🤢 het klont niet het grit blijft gewoon een vochtige bende wat behoorlijk stinkt ik ga morgen gewoon weer die Lr in de douche schoonmaken en dan weer gewoon die witte grit erin die stinkt totaal niet en gewoon klonten.

Laten we maar gewoon even afwachten kijken wat Jan er van vind.

Best stom hè kopen we een kattenbak van 600€ en zitten we nog met ellende 🤣

Geen klonten zoals je ziet :(

Welke FLAMINGO kattengrit is de juiste ? / vraag Beautiful Nature lid 08 mei 2021 20:17 #26876

Moest even googlen hoe het ookalweer zat...
Flamingo België was ooit in samenwerking/deel van/ met het Duitse Karlie; daardoor de naam Karlie Flamingo.
Het Belgische deel is in 2016 overgenomen door Laroy group om een doorstart te maken van het faillisement Karlie Flamingo BV.
Wel met een zoon van oorspronkelijke oprichter van Flamingo, waardoor dat een nieuwe naam kreeg: Flamingo Pet products NV.

Het Duitse Karlie Flamingo GmbH is in 2017 overgenomen door 'Pet Supplies Beheer BV. ' (dat ook Beeztees als handelsnaam opgericht heeft) ..
Zie deze link voor info

Ikzelf haal het grit in een lokale winkel, die het bij Flamingo België zelf besteld heeft.
Zelf kon ik niet rechtstreeks bestellen doordat ik geen BTW nummer heb en dat een vereiste was om überhaupt de prijzen te kunnen krijgen via mail..
Een vriendin uit Groningen heeft wel een winkeltje en dus BTW-nummer waardoor zij het toen voor me opgevraagd heeft.
Prijzen zijn exclusief BTW vermoed ik:
Babypoeder: 66x 7,00-,
132x 6,75,-
Natuur: 66x 6,75,-
132x 6,50,-

Hoe het in de LR werkt weet ik niet, ik heb alleen schep-bakken staan..
Maar bijgevoegd foto van een schep-klont :)

_voetje Poezenvrouwtje zegt:
Ik ben zo vrij geweest om je foto’s meteen in beeld te brengen in ‘t bericht door onder de foto op “voeg in ” te klikken dan komen ze op de plek waar je ze hebben wil door de cursor daar te plaatsen zichtbaar voor de lezers en hoeven we niet apart erop te klikken omdat ze verborgen staan .

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.

De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Welke FLAMINGO kattengrit is de juiste ? / antwoord op Beautiful Nature lid 08 mei 2021 20:36 #26877

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Dat is een prachtige klomp een bolvormige zelfs. Ik zou ervoor tekenen als dat bij mij zou zijn.
Maar zie...deze zakken zijn ook weer nieuw lijkt ‘t wel.
Dat betekent dus dat de samenstelling ook veranderd is.
Misschien is deze ook van een nieuwe afgraving en moet ik deze nog eens uitproberen.
Net zo goed als t slechte afgraving kan zijn na 1 jaar...kan dit ook de goede kant op gaan en beter zijn dan een jaar of 2 geleden getest.

Ik herken de bloemetjes op de zak niet...dat geeft mij de indruk dat dit een vernieuwde versie is...
Overigens wel riskant ...als je hier 132 zakken van inkoopt Beautifull Nature...dat vind ik wel lef hebben, want je zal pech hebben zoals ik nu met mijn zak van Javame.

Maar ik hou dit in gedachte en ga eens kijken of deze afbeelding op de zak hetzelfde is in Nederland en ook überhaupt voor ons te koop is.
Superfijn dat je een fotootje geplaatst hebt van de zak die goed werkt en een bewijs van de klompvorming.
Zij het natuurlijk dat wij het wel moeten uitproberen in de LR...want dit draait natuurlijk automatisch na 7 of 15 minuten.
De klompen hebben bij jou meer tijd om uit te harden omdat jij handmatig uitschept.

Leuk dat je gereageerd hebt en dit met ons wilde delen...zo helpen we elkaar. Dank daarvoor. :Thanks_

Welke FLAMINGO kattengrit is de juiste ? / antwoord op Beautiful Nature lid 08 mei 2021 20:44 #26878

Is ook nog niet op elke zak als ik op de website van Flamingo kijk :-)
Overigens heb ik het gewoon in NL gekocht hoor, weleenswaar nét over de grens in NL..
Maar ze leveren aan elk persoon met een BTW nummer in BE/NL, gratis levering vanaf 250e (gok ook weer zonder btw bijberekend..)

De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gemaakt door Kunena