Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Dagelijkse perikelen, poezenavonturen " in en om 't huis" van Poezenvrouwtje

Onderwerp:

poezenvrouwtje/poezenterras leeggemaakt voor nieuwe verrassing.. 25 mrt 2015 18:18 #17221

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14312
Even geduld...nog maar 2 van de 4 pakketten ontvangen

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

_voetje Ik dacht vandaag het begin te maken en de vrije plaats op het poezenterras op te vullen maar helaas zijn nog maar 2 van de 4 pakketten binnen. Morgen even bellen naar GLS waar de rest blijft.
Incompleet kan ik niets beginnen.

Ik hou de spanning er dus nog even in voor jullie _happyrollin
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Trigger, Spotje, Sumi, Zatou & kitten Kiki !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo † Sheva...

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen
Discussie gesloten.

poezenvrouwtje verrast poezen..weerbestendige buitenklimpaal 26 mrt 2015 10:38 #17226

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Poezenvrouwtje verrast haar poezen met een echte weerbestendige buitenklimpaal...

_voetje Een trots en ongeduldig Poezenvrouwtje zegt: _ongeduldig Nu is het wachten tot het 15.00 uur is dan komt de restant van de pakketten is mij belooft door GLS-medewerker.
Met een beetje geluk kan ik vast met het impregneren beginnen maar dan moet het weer wel meewerken.
Een droom komt uit..dit heb ik nu altijd gewenst voor mijn lievelingen en eindelijk...nu is het zover!!! _Whoopie:
De tijd kan mij niet snel genoeg gaan vandaag, hoe heerlijk is het wachten op iets leuks dat je samen met de producent hebt laten maken in speciaal hout zodat het bestand is tegen het Nederlandse weer. Heb ik toch maar mooi voor elkaar gekregen, ik ben best een beetje trots op mezelf.

Een echte weerbestendige buitenklimpaal ...zouden ze het net zo fantastisch vinden als ik?
Hou dit "topic" in de gaten want ik blijf regelmatig berichtjes posten. zwaai tot later vandaag

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.
Discussie gesloten.

poezenvrouwtje verrast poezen..weerbestendige buitenklimpaal 26 mrt 2015 19:00 #17228

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Poezenvrouwtje verrast haar poezen met een echte weerbestendige buitenklimpaal...

_voetje Zo dat was even flink aanpoten en een secuur werkje. Alle delen moesten in een soort blanke impregneer en dat heb ik zojuist gedaan. De afgelopen 2 uur wel even zoet mee geweest. Vooral de bovenste randjes waar water op kan blijven staan heb ik heel secuur bestreken. Ik denk wel dat ik er wieltjes onder zet want dat heeft 2 voordelen: ten eerst staat hij wat hoger van de grond en dus van eventueel op het poezenterras vormen van plassen water en ten tweede kan ik hem makkelijker rijden/verplaatsen bij het schoonmaken van 't terras en als ik de poezen wat meer in de zon of schaduw wil zetten. Anders zou ik het geheel misschien uit rand en band trekken !

Morgen dus even een paar goede kwaliteit wielen halen. _vingertjeso
Ben erg benieuwd of ik hem morgen al in elkaar kan zetten. Ik hoop dus op een mooie dag met als het kan graag een zonnetje erbij.

Hou dit "topic" in de gaten want ik blijf regelmatig berichtjes posten. tot later !

Discussie gesloten.

poezenvrouwtje verrast poezen..weerbestendige buitenklimpaal 26 mrt 2015 22:28 #17229

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 2023
Wat fijn dat je nu alles hebt _Whoopie: . Ik ben ook benieuwd hoe je poezels dit gaan ontvangen.
Groetjes van Marleen en een

van Irina, Kareltje en Aura. Wodan* en Luna* zijn niet vergeten.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje
Discussie gesloten.

poezenvrouwtje verrast poezen..weerbestendige buitenklimpaal 27 mrt 2015 15:20 #17231

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Marleen schreef : Wat fijn dat je nu alles hebt _Whoopie: . Ik ben ook benieuwd hoe je poezels dit gaan ontvangen.

Klimpaal voor buiten/ eerst behandelen met elastische impregneer & protectvloeistof

ze vinden het lege terras zonder klimpaal maar niks...ook al is het wat winderig buiten en fris...ze willen toch buiten zitten.
Gelukkig heb ik gisteren een flinke slag kunnen maken met de nieuwe klimfaciliteit. Ze zijn allemaal al eens wezen kijken wat dat allemaal is en voorals de dozen zijn in trek, alleen te smal en te nauw om in te kruipen en dus was dat feest vlug voorbij.

Ik heb de delen al 1x in de speciale (anti toxische) elastische impregneer en protect vloeistof gezet! Vooral de randen en platte delen goed geraakt met de kwast. Dit kon mooi binnen gedaan worden omdat dit niet ruikt en gifvrij is voor de poezen.

Nu is alles mooi droog en heb ik zojuist 4 roestvrijstalen zwenkwieltjes gekocht waarvan er 2 op "slot" gezet kunnen worden.
Nu kan ik de bodemplaat vastzetten aan het middendeel en de ligplanken erin zetten en vastschroeven. Het weer is guur en koud en dus een klus voor binnenshuis vandaag!
Hoe ik de Sisaldelen ga vastzetten weet ik nog niet...voor nu komen ze er even los op te liggen..(mits dat lukt)
later zet ik die vast op een wijze dat ik ze bij regen kan verwijderen. (ja, ja hier is over nagedacht handje_mond )

Ik vind de paal heel mooi en degelijk en ben blij dat ik deze in speciaal weerbestendig hout voor OUTDOOR heb laten fabriceren.
Ik zal wat foto's plaatsen zodat jullie kunnen meekijken in de verschillende stappen en resultaten.
Door de behandeling van het impregneer is het hout nog mooier en donkerder van kleur geworden...ben er heel tevreden over.

Heb een goede keus gemaakt en heel blij met het resultaat en de kwaliteit tot nu toe..zouden de poezen er ook zo blij mee zijn en over denken??? :verliefd:

Discussie gesloten.

poezenvrouwtje verrast poezen..weerbestendige buitenklimpaal 27 mrt 2015 16:59 #17233

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Oeps...impregneermiddel dat meegestuurd werd is niet te verkrijgen in Nederland

Oeps..een kinkje in de kabel, het ging net zo goed. Ik heb begrepen dat ik de paal minimaal 2x moet impregneren met dit speciale NON TOXIC en na het opdrogen ELASTISCHE bescherming tegen weerinvloeden en UV-stralen.
Bij het trachten dit te kopen kom ik erachter dat dit in Nederland helemaal niet bekend is en bestaat.

Het moet namelijk wel aan deze voorwaarden voldoen anders "bijt" het ene product het andere en is het beschermende effect weg.
Alles afgebeld van Akzonobel tot Sikkens tot Sigma. nergens te verkrijgen of te bestellen.

_pffft: Nu maar kijken of het misschien toch nog op te sturen is door de maker van de klimpaal. Ik heb hem zojuist gemaild .. _ongeduldig nu is het afwachten.

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

Discussie gesloten.
Gemaakt door Kunena