Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Gisteren

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Ervaringen van een klein hartje met grootse werking voor mens en dier

Onderwerp: Geur-hulp- hartjes werken/ Wonderlijke formule ?

Poezenvrouwtjes wonder- Geurhulp hartje voor uw dier 06 mrt 2015 18:00 #17116

• desorayo
  • desorayo's Profielfoto
  • aanwezig
  • volwassen poezel
  • volwassen poezel
  • Nobody Is Perfect !!!
  • Ontvangen bedankjes 1045
ik heb het allemaal gelezen.je ziet toch dat er bij mensen met meerdere katten toch altijd een 1tje is die geplaagd word.
Desorayo
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Poezenvrouwtjes wonder- Geurhulp hartje voor uw dier 06 mrt 2015 18:38 #17117

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13086
Ja en gelukkig heeft het hartje bij Funny voorkomen dat ze haar kat (grote liefde ) te koop moest zetten.
Ook bij poes Lieveke heeft het wederom geholpen met Sumi die sinds enkele weken weer van die aanvallende en dominante streken heeft.
Poes Lieveke loopt nu weer stoer door het huis na enkele dagen dat ze het om heeft. Ze doet het goed momenteel en tikt hem ferm terug op zijn neus.
Hierdoor loopt ze niet meer weg waardoor het niet meer aantrekkelijk is voor Sumi . DIKKE_duim En het leuke is..."t is PUUR NATUUR kan dus totaal geen kwaad voor als ze het oplikken.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poezenvrouwtjes wonder- Geurhulp hartje voor uw dier 26 apr 2015 10:36 #17392

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
oude poes Raaf (roepnaam Ravi) weer helemaal goed in zijn vel dankzij
poezenvrouwtjes hulp- wonderhartje

Lees hier de korte reactie van baasjes Julia en Theodore. Zij hebben 2 oude poezen in huis waarvan Raaf altijd angstig en op een bepaalde manier benadert moest worden. Raaf lag altijd wat alleen en afgezonderd en ondernam weinig.

Vandaag ontving ik deze reactie na enkele weken dragen van 't hartje dat ik speciaal voor kat Raaf samenstelde.

Lieve Poezenvrouwtje,

Even verslag over Raaf. Hij doet het erg leuk. Hij blijft z'n grenzen verleggen. Is brutaler en sprong laatst een flink eind, terwijl hij normaal zoiets niet durft.
Toen ik dit allemaal aan dochter Laura vertelde, wilde zij eigenlijk dit weleens proberen bij haar poes Lucky. Dit is ook een echte schijtlaars. Hij lijkt ook wat autistisch, want hij wil het precies zo hebben als hij wil, zelfs hoe je je hand moet houden of hoe je met je lijf moet liggen/zitten als hij bij je ligt. Verder wat schrikachtig als er iets onverwachts gebeurd. Hij is Kreeftig, kan echt zich in zijn eigen cocon terugtrekken.

Nu wilden we even een weekje bij hem het bandje omdoen. Dat kan gewoon he? (vraagje)

We horen graag hoe je er over denkt, fijne zondag en liefs,

Theodore en Julia Handstede

_voetje Poezenvrouwtje zegt; Ik maak voor poes Lucky (dochter Laura) liever een eigen (uniek) wonder- geurhartje omdat ieder dier uniek is net als bij de mens en zijn eigen stukje heeft waar hij in zit of wat zorgt dat hij niet zichzelf kan zijn. Wat voor de één werkt ..hoeft bij de ander totaal niets te doen. Ik maak dus graag een hartje voor poes Lucky zelf op hem afgestemd. Stuur maar even een foto van Lucky!:toonmijnhar
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
Bijlagen:

Poezenvrouwtjes Geurhulp hartje 05 dec 2015 13:29 #18389

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

poezenvrouwtje schreef :

Geurhulphartje voor Main Coon onderweg... [/center]

_voetje Poezenvrouwtje zegt: Hi , er is een geurhulphartje naar je onderweg voor jouw Main Coon
Komt via de brievenbuspost.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Poezenvrouwtjes Geurhulp hartje 05 dec 2015 13:41 #18391

• Funny
  • Funny's Profielfoto
  • aanwezig
  • kitten
  • kitten
  • Ontvangen bedankjes 504

poezenvrouwtje schreef :

poezenvrouwtje schreef :

Geurhulphartje onderweg... [/center]

_voetje Poezenvrouwtje zegt: Hi er is een geurhulphartje naar je onderweg .
Komt via de brievenbuspost.

Ach lief poezenvrouwtje toch, dat hoeft toch niet, je hebt me al zoveel geholpen :heartbeat:
Wacht nou maar even met sturen tot we maandag meer weten over haar toestand, straks heb je het voor niks gestuurd en dat is jammer van al je werk en moeite
Funny en mijn 2 katers
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje, Marleen

Poezenvrouwtjes Geurhulp hartje 05 dec 2015 14:09 #18392

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Ik doe het zo op de bus want het helpt haar met het oude stuk los te laten van het niet willen van dingen die haar vreemd zijn. Ze komt daar sowieso beter door in haar vel te zitten en dat zal ook werken op haar acceptatie-gedrag.
Ze zal het makkelijker krijgen!
Dit staat los van wat je maandag gaat beslissen voor haar. Het helpt haar op een groter en ander vlak waardoor ze nog meer haar zelf kan zijn.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Gemaakt door Kunena