Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
Gisteren

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
Alle zielen krijgen hier een warm onthaal. De 10 Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen,.. vreugde te brengen.
Advertentie in ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit is speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje of op de “BEDANKT-knop“ wil klikken, als u dat heel leuk vind.

Lees meer...
Ervaringen van een klein hartje met grootse werking voor mens en dier

Onderwerp: Geur-hulp- hartjes werken/ Wonderlijke formule ?

Poezenvrouwtjes hartje / wisseling 2e geurbolletje Wodan werkt 12 juli 2014 15:45 #16439

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13086
Marleen vrouwtje van Wodan & Luna

Lees hier de reactie Wodan op wisseling van 2e geurbolletje

Marleen schreef :

Antwoord van Marleen na 5 dagen bij het wisselen van het bolletje voor WODAN
Dank je wel voor je antwoorden, maar ik heb op dit moment nachtdienst, waardoor ik mijn mail pas laat kan lezen.

Wodan en Luna maken het goed. Het plagen van Luna en het grommen van Wodan als reactie daarop zijn nog niet helemaal gedaan, maar omdat Luna er niet meer blijft mee doorgaan minuten aan een stuk zoals vroeger is het toch veel beter. Luna is ook een stuk rustiger

Wat je zegt over Luna lijkt goed te kloppen, omdat ze niet echt ziek lijkt te zijn. Alleen maar moe en wat minder eetlust. Lekkers, daarvoor wil ze haar zorgjes direct vergeten (de deugniet).

Daarstraks heb ik Wodans bolletje vervangen, omdat het gisterenavond te laat was, ik moest naar het werk.
Maar Wodan was in eerste instantie niet zo blij met het nieuwe geurtje, bij wilde zo snel mogelijk weg. Maak je evenwel geen zorgen, het heeft maar eventjes geduurd.

Antwoord van poezenvrouwtje:

Dat Wodan niet zo blij is met de wissel van 't 2e en nieuwe geurtbolletje is puur een reactie hierop (voor mij positief om te horen) door middel van de "weerstand" die het geurtje bij hem losmaakt betekent dat het werkt op het probleem of de oorzaak en soms kan het iets in hem triggeren waar nu aan gewerkt mag gaan worden. Het verzet gaat na enkele minuten over (heel goed dat je even hebt doorgezet want nu lost het middel ’t probleem op en anders had Wodan erin blijven hangen en het zelf moeten doen en dat is dan onnodig zwaar voor het verwerkingsproces van Wodan.) Door even hierdoor heen te breken heb je hem geholpen en doet het bolletje zijn werk thumbsup Toppie dus!

Ik ben zo blij met je antwoord, wat voor anderen onbelangrijk kan lijken, is hier dus heel essentieel gebleken. Ben erg benieuwd wat er nu als reactie staat te gebeuren. Hou me op de hoogte ! je mag het hier in mijn aparte topic even neer vanuit jouw naam dan kan men hier wat van opsteken en nog alerter zijn op deze kleine (plus)punten die men als baasje gewaar mag worden om het uiteindelijke resultaat te bereiken.

Soms merk ik bij mezelf dat ik ineens een potje pak met een geurtje (puur intuïtief) wat helemaal niet lekker ruikt en als ik dan even door blijf snuiven…merk ik ineens dat het lekkerder begint te ruiken. Dat is nu precies wat er bij Wodan is gebeurt. Voor mij dus het teken dat ik de juiste samenstelling en de juiste volgorde heb gepakt voor Wodan.
_vingertjeso Dank je wel voor deze bevestiging !!!
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !
De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poezenvrouwtjes hartje / wisseling 2e geurbolletje Wodan werkt 14 juli 2014 22:30 #16444

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Marleen vrouwtje van Wodan & Luna

Lees hier de reactie Wodan op wisseling van 2e geurbolletje

_question: Hi Marleen, inmiddels een paar dagen verder na de wisseling van het geurbolletje in het hulphartje van Wodan.
Hoe gaat het ermee...merk je al wat?
Zelfs de kleinste details kunnen belangrijk zijn.

en met Luna (Loentje)..hoe reageert zij ? _ongeduldig
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Spotje & Knoetje onder de kast 15 juli 2014 20:15 #16446

• Marleen
  • Marleen's Profielfoto
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
  • Ontvangen bedankjes 1926
Ja, hier gaat het inderdaad trager. Luna zit toch nog geregeld achter Wodan aan, meestal rond etenstijd 's avonds. Op dit moment kan ik niet zeggen dat ze echt goed in hun vel zitten, maar ik heb geduld. Petra zei dat ze alles moeten verwerken. Luna's eetlust is op dit moment minder. Bij Wodan was dat ook, maar dat is nu over, hij eet terug zoals voorheen.
Het tweede geurtje heeft op dit moment nog geen grote verandering teweeg gebracht, behalve dat Wodans eetlust is teruggekomen.

Wat wel is, en dat was voorheen niet, dat Wodan Luna nu in zijn nabijheid verdraagt.
Groetjes van Marleen en een van Abby en Luna.
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Laast bewerkt: door Marleen.

Poezenvrouwtjes Geurhulp hartje voor uw dier 16 juli 2014 10:33 #16448

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Marleen 3e reactie op geurbolletje WODAN & LUNA schreef : Ja, hier gaat het inderdaad trager. Luna zit toch nog geregeld achter Wodan aan, meestal rond etenstijd 's avonds. Op dit moment kan ik niet zeggen dat ze echt goed in hun vel zitten, maar ik heb geduld. Petra zei dat ze alles moeten verwerken. Luna's eetlust is op dit moment minder. Bij Wodan was dat ook, maar dat is nu over, hij eet terug zoals voorheen.
Het tweede geurtje heeft op dit moment nog geen grote verandering teweeg gebracht, behalve dat Wodans eetlust is teruggekomen.

Wat wel is, en dat was voorheen niet, dat Wodan Luna nu in zijn nabijheid verdraagt.

Je hebt het startbolletje van Wodan nog Marleen? Als het goed is heb je dat in een apart zakje gedaan en daarop gezet startbolletje Wodan. Wel nu pak een pen en papier en schrijf even op dat je het Startbolletje van Wodan nu in het hartje doet van Luna met de datum erbij van vandaag of de dag waarop je wisselt. Het Bolletje van Luna doe je in een apart zakje en daar zet je haar naam op met daarop bolletje Rust en Liefde/Luna. Bewaar dit maar even.

Kijk eens wat dit teweeg brengt ik heb 's gevoel dat dit voor haar nu het juiste is en misschien net iets sterker werkt dan de RUST en LIEFDE die ze nu om draagt. Let goed op de reactie van Luna als je het omdoet. (dit startbolletje van Wodan dat je nu omdoet bij Luna geeft haar een heel veilig gevoel, alsof ze weer in de baarmoeder van haar moeder zit, beschermt)
Hearts: Hearts:
Wodan draagt nu poezenvrouwtje bolletje ANGST. Dit zorgt ervoor dat zijn angst geëlimineerd wordt uit zijn systeem. Vandaar dat hij haar toelaat in zijn omgeving..die werkt dus bij hem ! Ga hiermee verder bij Wodan en laat deze voorlopig nog maar even om dan werken we nu aan LUNA en moet het toch een keer goed komen. Tijd heelt alle wonden. :toonmijnhar
Laat je het me weten, ik zet dit stukje bij Poezenvrouwtje geurhulp hartje voor uw dier als je daar je verdere reacties wilt neerzetten dan heb ik alles bij elkaar staan en kunnen de leden het blijven volgen en hoeven ze niet te gaan zoeken. :Thanks_

Poezenvrouwtjes Geurhulp hartje voor uw dier 25 feb 2015 20:17 #17048

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Sumi doet het weer...poes Lieveke de klos...

_voetje Poezenvrouwtje zegt: Poes Lieveke heeft sinds vanmiddag haar wonderhartje (geurhartje) weer om. Ze deed haar kopje graag naar voren om het mooie roze lint met het daaraan hangende hartje over haar kopje te kunnen schuiven.
Ze ligt nu heerlijk te slapen in het poezenstoeltje van Marleen (gekregen)

lees hier het verhaal van Lieveke: KLIK hier
Bijlagen:

Poezenvrouwtjes wonder- Geurhulp hartje voor uw dier 06 mrt 2015 14:35 #17114

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Poezenvrouwtje Wonder- geurhulphartje voor uw dier

_question: En Chris, heb je het gelezen wat je zocht over het Poezenvrouwtjes hulphartje voor uw dier?
Bijlagen:

Gemaakt door Kunena