Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
16 okt 2019

‘’t Poezenvrouwtje

Poezenvrouwtje-verhalen heet u... (met name de eenzame ouderen) van harte welkom!
De Persjes ontvangen u met een open hart en hopen met hun avonturen wat vreugde en een glimlach te brengen in dit leven. Alle zielen krijgen hier een warm onthaal.
Advertentie uit ‘t magazine vermeld dat u een account moet hebben. Dit hebben we speciaal voor u aangepast. Account is alleen vereist indien u zelf een berichtje wil plaatsen in reactie op een verhaaltje dat u leuk vind of waarover iets te vragen hebt.

Lees meer...
Ervaringen van een klein hartje met grootse werking voor mens en dier

Onderwerp: Geur-hulp- hartjes werken/ Wonderlijke formule ?

Poezenvrouwtjes hartjes werken/ wat ging eraan vooraf... 08 juli 2014 16:54 #16416

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 13011
Fijn dat het zo goed gaat en dat je al resultaat mag ervaren. Heerlijk voor Joy dat hij weer zichzelf kan zijn in zijn eigen huis.
Hoe gaat het met jouw geurflesje? Werkt het ? Heb je minder trek in zoetigheid en lekkere trek om het zo maar te zetten?

U heeft geen rechten om deze pagina te openen!

Op momenten dat je toch overstag denkt te gaan gewoon even een paar keer ruiken aan 't open flesje en de trek verdwijnt.
Ook voor jou veel succes met deze "Poezenvrouwtje-hulp" bij het lijnen!

Wist niet of ik je stukje over het smeren van 't brood hier mocht plaatsen dat je mij privé had gestuurd.
Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:
Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Poezenvrouwtjes hartjes werken/ wat ging eraan vooraf... 08 juli 2014 17:00 #16417

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Vervolg: Hier de 2e udate van Funny en Jack
Hearts: Hearts: Hearts:

Funny ze vroeg mij dit privé mailtje even te plaatsen omdat ze druk is met een van haar andere poezen die naar de dierenarts moest en extra zorg nodig heeft.
Hier haar verhaal van de 1e dag na ontvangst en in gebruik nemen van Poezenvrouwtjes hartje
.

Funny schreef :

vertelt uit eigen ervaring over/ vervolg
Poezenvrouwtjes geurhulp hartje voor uw dier

Een kat heeft idd een eigen persoonlijkheid, daar heb je gelijk in, ze hebben ieders hun eigen ding en niemand is gelijk. Maar vond het zo leuk staan op de envelop.
Het hartje is zeker lief, het pas heel goed bij een kat, niet groot en zwaar, ze vernemen er zo ook niets van.

Ik begrijp nu wat je bedoelt wat betreft het geurtje in het flesje en het steentje in Jackbzijn hartje, heel bijzonder en gelukkig niks geen chemisch spul want daar hou ik totaal niet van.
Heb al meerdere keren aan het flesje gesnuffeld hoor, en ik draag het zoals jij ook zegt in mijn bh, dat is wel zo makkelijk en het dichtst bij het hart.
Ik moest vanavond brood smeren voor mijn vriend die weer aan het werk moest en ik had vers brood en dat rook zo lekker en aangezien we al gegeten hadden was het onnodig om nog een vers bolletje te nemen dus flesje tevoorschijn en snuffel snuffel gedaan en ik kan het niet beschrijven maar ik kon gewoon door blijven smeren zonder zelf een bolletje te smeren en weer eens op te eten. Ik vind het zo vreemd dat dit zo liep, zou dit al echt van dat flesje komen, heb de hele avond niks gehad, alleen een kopje thee en daarna wat frisdrank en niks koekje of stukje chocola of wat dan ook, ik val van verbazing achterover hoor. Als dit idd zo blijft dan vind ik het fantastisch!!

Ik heb trouwens al een halsbandje gekocht.
Het waxkoordje was ondanks de meerdere knoopjes wel los geraakt en hij lag buiten op de tegels en Joy zat ervoor en keek me aan alsof hij wou zeggen dat die van hem was, zo lief.
Dus ik naar de winkel, halsbandje gekocht en weer naar huis en aan dat halsbandje heb ik het hartje aan gemaakt, ik heb eerst dat rottige belletje van dat halsbandje gepleurd en toen heel voorzichtig het hartje eraan gemaakt.
Daarna Jack het bandje om zijn hals gemaakt.
Die kater heeft me toch ook een nek joh, niet normaal meer, jouw waxkoordje was maar net lang genoeg en dit halsbandje heb ik ook aan moeten passen anders ging die ook niet om zijn nek.
Wat een reus is die kater toch, en die lieverd liet alles keurig toe, niks geen gedonder, nee gewoon heel rustig.
Daarna ging hij naar buiten en liep een rondje, en er kwamen idd een aantal katten op hem af om eens even te kijken en te ruiken wat hij daar had maar dat duurde maar heel kort.
Opeens zag ik dat andere kater naar buiten kwam en zoals altijd liep hij achter Jack aan en Jack liep gewoon door alsof er niks aande hand was.
Andere kater ging op een afstandje zitten kijken naar Jack en na een paar minuten ging de andere kater uit zichzelf weg, dit is echt nog nooit gebeurd. Jack bleef gewoon zitten en de andere kater heeft zich gewoon omgedraaid en ging in huis zitten eten.
Of dit nu al door het steentje komt weet ik niet maar andere kater is nog nooit uit zichzelf weg gelopen en Jack is nog nooit blijven zitten zonder angstig te zijn.
Ik heb natuurlijk Joy een heel verenpakket in zijn kont gedrukt hè, er is weer een kip die loopt te rillen van de kou hoor maar ik was zo trots op hem dat hij dit deed.
Vind dit zo fantastisch, mijn lieve grote knul die zitten bleef, dit vergeet ik nooit weer.
Ik ben zo trots daar kun jij je vast en zeker een voorstelling van maken.
Zo trots zul jij ook geweest zijn met Lieveke.
Wat kan je dan gelukkig zijn hè, mijn vriend keek me aan alsof ik een klap van de molen had gehad maar dat zal me worst zijn, ik ben trots op mijn knulletje die ik anders verloren had aan iemand anders en nu niet en daar ben ik zo blij om.

Nou dit moest ik je nog even vertellen hoor, vond dit wel een mijlpaal eigenlijk.
Ik ga nu even mijn halve inboedel opruimen, bloempotten, kaarsjes enz enz, ik moet het allemaal voor het slapen weg zetten anders staat er morgenvroeg niks meer, alles kapot of verzet door die gekke katten. En morgenvroeg zet ik alles weer neer! hoezo personeel?

Nou slaap lekker voor straks als je dit nog leest en ik hou je op de hoogte

Groetjes

Wordt vervolgd _vingertjeso

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

Poezenvrouwtjes Geurhulp hartje voor uw dier 09 juli 2014 22:12 #16425

• Funny
  • Funny's Profielfoto
  • aanwezig
  • kitten
  • kitten
  • Ontvangen bedankjes 504
Allereerst wil ik je bedanken voor je felicitatie, wat leuk dat je eraan hebt gedacht swing

Maar wat een tegenvaller voor jou dat Sumi zijn aandacht nu op Knoetje èn Spotje heeft verlegd, dit is alles behalve leuk.

Ik verneem wel dat Boris steeds een beetje naar de anderen kijkt en ook heel dicht op een ander gaat zitten terwijl diegene zit te eten en dan probeert hij diegene weg te krijgen maar dat lukt hem niet en dus gaat hij uit verveling dan maar naar en ander slachtoffer en die is er gelukkig ook niet is neennee

Dit deed hij ook wel voordat Jack zijn hartje om had maar ook toen had Boris geen succes en nu dus ook niet en ik hoop dat dit zo blijft.
Ik hou het wel heel goed in de gaten natuurlijk.
Wat ik ook verneem is dat als andere kater zijn knuffels krijgt en veel bij ons is om zijn aandacht te krijgen dat Boris er dan ineens ook aan komt om de aandacht van hem af te pakken, iets wat ik niet laat gebeuren, want Jack zijn tijd is en blijft Jack zijn tijd, want als ik het wel toe laat dan heeft Boris wederom gewonnen en dat gun ik hem niet en is ook niet eerlijk ten opzichte van Jack.
Het is me allemaal wat met die harige kindertjes hoor hmm
Funny en mijn 2 katers
De volgende gebruiker (s) zei dank u: poezenvrouwtje

Poezenvrouwtjes hartjes werken/ wat ging eraan vooraf... 10 juli 2014 12:22 #16430

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
onder de kast

tinypaw Spotje: jeetje zeg dat is wel heftig die aanval van Sumi. Nu kan hij poes Lieveke niet meer aan en zijn wij de klos. _Wit heet bo Wat denkt die dreumes wel..!!
Straks moeten wij ook zo'n hartje om ..net als Lieveke, die laat hij nu met rust!
tinypaw Knoetje: nou ik heb anders best wel de bibbers hoor, ik ben dat niet gewend om zo door hem belaagd te worden. Zie al die plukken vacht liggen..mag ik je er even op wijzen dat die uit mijn rug komen. Straks heb ik allemaal kale plekken van die gek!
Hoe komen we nu onder die kast vandaan, Sumi ligt er als een waakhond voor.
Zou vrouwtje ons niet kunnen helpen? :woohoo: Ik vind dit echt niet leuk meer zodra ik kan glip ik naar boven naar jouw domein en kom voorlopig niet meer beneden hoor!

Poezenvrouwtjes hartjes werken/ wat ging eraan vooraf... 10 juli 2014 12:23 #16431

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Funny schreef : Dit is echt heftig zeg, al die plukken haar, dat was een pittige aanval van die rood witte bengel!!!

Ik denk echt dat je ook Knoetje en Spotje een hartje om moet doen want ik denk wel dat dit erger gaat worden.

Heb je trouwens niet zo'n hartje voor Sumi èn Boris zodat zij "normaal" worden? scratch

Dat ben ik nu aan het uittesten...Luna van Marleen heeft ook van die trekjes naar Wodan toe en die hebben nu ook hartjes om. Bij Luna is het nu wel minder maar nog niet over. Ze is wel beduidend rustiger geworden . We zijn op de goede weg maar Marleen moet nu na 5 dgn gaan wisselen van geurbolletje in het hartje van Wodan om die zijn werk te laten doen.

Poes verwerkt dus een angst of een trauma door de geur en lost zo het probleem op..nu is het aan mij om uit te vinden welke geur bij welke vervelende reactie zijn oplossende werking heeft.
Soms gaat het heel snel maar soms zoals we van mensen weten die verslaafd zijn aan iets...kan het maanden duren voordat je resultaat ziet.
Gelukkig was het bij Joy meteen Joy wat de klok sloeg (hi..hi..dat is dubbel, het is zijn naam en je hebt de Joy ermee getroffen omdat het meteen aansloeg) handje_mond

Ik blijf ernaar op zoek en heb het volste vertrouwen dat dit gaat lukken. Nu kan ik mijn eigen Sumi als proefkonijn gebruiken.
Wat duidelijk is dat is dat ook de andere poezels die aangevallen worden vaak niet goed in hun poezenvel zitten en daardoor doelwit zijn

Dit wordt vervolgt..je kunt het lezen hier op 't forum want daar blijf ik mijn ervaringen en jullie hopelijk ook die van jezelf met je poezen en de hartjes delen. DIKKE_duim

Poezenvrouwtjes Geurhulp hartje voor uw dier 12 juli 2014 15:16 #16438

• poezenvrouwtje
  • aanwezig
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

poezenvrouwtje schreef :

Marleen vrouwtje van Wodan & Luna

Lees hier de reactie van Marleen en haar poezen Wodan en Luna

poezenvrouwtje schreef :

Marleen schreef : Ook nog twee foto's van Wodan, tbv het hartje.

Wodan is geboren op 28 februari 2004.

Poezenvrouwtjes geurhulp hartje voor uw dier
GEWELDIG, hartje met extra geurbolletje erbij en een hartje voor Luna zijn onderweg en gaan vanavond nog mee in de postzak.(dikke bubbeltjesenveloppe via de brievenbus komt hij binnen ,weet alleen niet hoe lang dit duurt naar Vlaanderen België)
Je krijgt dus 2 hartjes met daarin een geurbolletje (1 voor Wodan en 1 voor luna) Ik heb er gewoon lint aan gedaan omdat dit goed blijft zitten en je het op lengte kunt hangen want het moet op harthoogte zitten.
Daarnaast zit er voor Wodan een apart geurbolletje bij dat je na 5 dagen gaat wisselen met het geurtje dat er nu op dit moment in zit en waar je bij Wodan mee gaat starten.

_question: Wil je me op de hoogte houden hier op 't forum van de ervaringen?
Dan kan ik je bijsturen indien nodig !
Ik hoop op net zo'n mooi resultaat als bij Funny en Joy. :toonmijnhar

Antwoord van Marleen na 5 dagen bij het wisselen van het bolletje voor WODAN
Dank je wel voor je antwoorden, maar ik heb op dit moment nachtdienst, waardoor ik mijn mail pas laat kan lezen.

Wodan en Luna maken het goed. Het plagen van Luna en het grommen van Wodan als reactie daarop zijn nog niet helemaal gedaan, maar omdat Luna er niet meer blijft mee doorgaan minuten aan een stuk zoals vroeger is het toch veel beter. Luna is ook een stuk rustiger

Wat je zegt over Luna lijkt goed te kloppen, omdat ze niet echt ziek lijkt te zijn. Alleen maar moe en wat minder eetlust. Lekkers, daarvoor wil ze haar zorgjes direct vergeten (de deugniet).

Daarstraks heb ik Wodans bolletje vervangen, omdat het gisterenavond te laat was, ik moest naar het werk. Maar Wodan was in eerste instantie niet zo blij met het nieuwe geurtje, bij wilde zo snel mogelijk weg. Maak je evenwel geen zorgen, het heeft maar eventjes geduurd.

Gemaakt door Kunena