Welkom, Gasten
Gebruikersnaam: Wachtwoord: Onthoud mij
25 nov 2022

Deze afbeelding is verborgen voor gasten.
Login of registreer om deze te zien.

"Dagelijkse perikelen van 't poezenvrouwtje "

avontuurlijke belevenissen van de poezen
Trigger, Spotje, Knoetje, Sumi, Zatou en kleine Kiki

Veel leesplezier met lachwekkende, vrolijke momenten toegewenst !

Voor altijd in mijn hart: Tiamo †, Sheva †, Pepe †, Shiye † , Lieveke † , Knoetje †

Onderwerp:

#Sumi’s katerstreken & avonturen - 2022 / Kater Sumi 9 jaar 11 juli 2022 14:11 #27216

• poezenvrouwtje
  • poezenvrouwtje's Profielfoto Onderwerp Auteur
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
  • Ontvangen bedankjes 14222
Kater Sumi 9 jaar

🐾 Heb t prima naar mijn zin.. lekker gegeten, mijn lievelingsmaal. Pootjes schoonlikken en dan….

🐾 Lekker hangen en luierend de dag door…

Poezenvrouwtje van de 10 Persjes:

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

Dit bericht bevat afbeeldingen als bijlage.
Log in of registreer om die te bekijken

De volgende gebruiker (s) zei dank u: Marleen

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

#Sumi’s katerstreken & avonturen - 2022 / Kater Sumi komt knuffeltjes halen… 13 juli 2022 14:29 #27220

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Kater Sumi komt knuffeltjes halen…

tinypaw KIjk dit doe ik nu het liefst, bij vrouwtje in de hangstoel en dan heerlijk tegen haar aankruipen in de hoop gekriebeld te worden.

tinypaw Zie je …ze snapt het meteen, hier was ik op uit…

tinypaw Ja daar vrouwtje…oh dat is fijn, ietsje verder naar links hmmm wat een genot is dit!

tinypaw Wacht…ik doe mijn kop nog iets verder omhoog dan kan je er nog beter bij , ja daar, dat plekje…hmmm, ik geniet!

Tiamo, Sheva, Pepé, Lieveke, Trigger, Spotje, Shiye ,Knoetje, Sumi & kleine Zatou !

#Sumi’s katerstreken & avonturen - 2022 / Kater Sumi is iets op ‘t spoor… 30 aug 2022 13:57 #27309

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Kater Sumi is iets op ‘t spoor…

tinypaw Hoor ik daar nu iets ritselen tussen ‘t bloemperk?

tinypaw hmmm eens even mijn aandacht erop richten…waar kwam ‘t vandaan…?

tinypaw Zie je wel…daar hoor ik ‘t weer en nu zie ik ook wat blad bewegen…dus toch!
Ik moet en zal dat woelmuisje krijgen…Zatou heeft er gisteren heel zijn middag aan opgeofferd maar zonder resultaat, eens kijken of ‘t mij wel lukt…wat zou wat zijn!

_happyrollin

#Sumi’s katerstreken & avonturen - 2022 / Kater Sumi jammert veelvuldig … 03 okt 2022 19:34 #27427

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles
Sumi jammert veelvuldig …en slaapt ook erg veel

_voetje Morgen gaat Sumi naar de dierenkliniek voor gebitscontrole. Hij stinkt uit zijn bek, loopt de laatste weken alsmaar te miauwen en slaapt erg veel. Wanneer hij wakker is gaat t alleen goed met pijnstillers ( natuurlijke kruidenformule die geen bijwerkingen heeft, goed werkt want ik heb deze tijdens heftige blaasklachten zelf geprobeerd)

Verder valt hij ook andere huisgenootjes lastig… ik hoop dus dat dit frequente gedrag hiermee verband heeft.
Morgen komt er meer duidelijkheid!

Voor nu is Sumi nuchter…

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#Sumi’s katerstreken & avonturen - 2022 / Kater Sumi jammert veelvuldig … 04 okt 2022 19:09 #27432

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Sumi naar de dierenkliniek…

paw Ik moet in dit reismandje want we gaan naar de dierenkliniek zegt vrouwtje en kleine Kiki moet ook mee vandaag maar die mag meteen weer terug naar huis. Vrouwtje zei dat ik nog moet blijven maar dat ze mij wel weer komt halen…later op de dag. Ik vind ‘t maar niks en miauw dan ook alles bij elkaar als we op weg zijn. Kiki zit in haar reismandje boven mij en kijkt vrolijk in ‘t rond..dat klein ding heeft nergens last van, hoe kan dat ?

paw Vrouwtje blijft maar zeggen dat het zo voorbij is en ze mij ECHT weer komt ophalen..je gaat weer mee naar huis Sumi, ik laat je niet daar (blijft ze herhalen) maar ik wil ‘t niet horen en schreeuw nog harder dan voorheen. Bij ‘t verkeerslicht kijkt iedereen naar onze auto…kan me niks schelen..ik miauw nog een tandje harder om mijn ongenoegen te uiten.
Gelukkig de auto stopt …nu ruikt ‘t naar de DA en we moeten wachten op een bank waar nog een hondje en een kat zitten. Ik miauw nog maar eens…dan zwaait er een deur open en gaan zowel Kiki als ik naar binnen. Ze zet mij met kooitje en al op een hoge tafel in ‘t midden. De vriendelijke meneer gaat gelukkig eerst met die kleine dreumes aan de gang…pfff _pffft: gelukkig maar, ik ontspring de dans misschien. Ik ben stil…heel stil en probeer mij zo klein mogelijk te maken maar dat gaat niet zo goed met een 5,8 kg lijf in zo’n reismandje. Gelukkig hij is nog steeds bezig met KIKI…misschien vergeet hij mij wel en neemt vrouwtje ons beiden weer mee naar huis.

paw Maar nee…dan slaat mijn hart op hol. Ik wordt uit t mandje gepakt en in mijn bek gekeken, zijn hoofd komt dichterbij en hij ruikt aan mijn adem..ja inderdaad hij stinkt echt uit zijn bek is het antwoord…oh ja maar kijk hij heeft ook veel tandsteen. Eens kijken wat daar straks onderuit komt als dat is weggehaald onder verdoving. Ik ga meteen met hem beginnen en dus krijg ik een prik. In een mum van tijd neemt de assistente mij mee en lig ik op de behandeltafel met doeken over mij heen. Daarna weet ik niets meer…ik droom..ik droom ..ik droom weg!inwolken

Dit bericht bevat een afbeelding als bijlage.

Laast bewerkt: door poezenvrouwtje.

#Sumi’s katerstreken & avonturen - 2022 / Kater Sumi jammert veelvuldig … 04 okt 2022 19:31 #27433

• poezenvrouwtje
  • Moderator
  • Moderator
  • liefde overwint alles

Telefoon van DA John

_voetje Eenmaal thuisgekomen laat ik Kiki uit haar reismandje en gaat lekker ronddartelen zonder dat ze aangevallen kan worden door haar belager Sumi.
Ze speelt met Toutie op ‘t poezenterras in de tunnel als de telefoon gaat…John belt voor overleg, na gebitsreiniging zijn er 2 grote kiezen en 1 kleine die er ontstoken en pijnlijk uitzien. Alle 3 moeten met wortels en al uit de kaak verwijderd worden. Ik geef hem toestemming om te doen wat nodig is zodat Sumi geen pijn meer heeft. Want dat hij erge pijnen heeft moeten doorstaan is zeker! Zo zie je maar…eerst leek het alleen maar tandsteen maar na het verwijderen was pas goed te zien dat daaronder zo’n vieze ontstekingen zaten.

In de namiddag kreeg ik het verlossende telefoontje…Sumi was wakker aan ‘t worden uit de narcose en mocht opgehaald worden. Hij heeft flink wat hechtingen, mag 2 weken alleen maar zacht voer eten en heeft pijnstilling meegekregen voor deze week. Ik ben zo blij voor Sumi, mijn ventje zal geen pijn meer hebben. Nu hopen dat dit zijn gedrag en zijn verdraagzaamheid naar de andere poesjes gaat verbeteren. Dat zou zo fijn zijn…
Hij mag best de baas zijn in huis onder de katten maar die aanvallen uit ‘t niets moeten echt stoppen.
Ik hou goede hoop! We gaan ervoor en blijf positief denken !

paw oef dat valt nog niet mee.. wat heb ik toch allemaal voor draadjes in mijn bek…

paw ik ben nog zo moe en sloom…ik ga hier maar liggen, (ploft daar neer op ‘t poezenterras)

_voetje Natuurlijk heb ik hem meteen opgepakt en mee naar binnen genomen op een warm dekentje hoog op een van de fauteuils neergelegd. Het kan dan vandaag wel 20 graden zijn maar in de namiddag op de koude plavuizen van ‘t poezenterras na een lange narcose is niet goed voor mens en dier.
Huppetee meteen mee naar binnen op een fijn plekje want zijn lichaam moet zich nog reguleren.

Zojuist heeft Sumi een klein beetje gemalen versvlees van KIKI gegeten..dat heb ik aangelengd met wat warm water tot een dikke soep, mijn home-made ‘slobber” gaat er altijd in!

Gemaakt door Kunena